Du kunne vel skrive "Du giver fragten" eller noget i den retning, så tror jeg ikke der er et problem.
Men hvorfor er det du vil opkræve ekspiditionsgebyr, men ikke fragt? Hvis du lægger fragten oven i priserne, kan du da lige så godt også lægge dine håndteringsomkostninger oveni også?
Grunden er at vi idag bruger "Gratis levering" som argument på flere reklamer og visitkort. Men vi får en del meget små bestillinger, hvor vores fragtudgifter tager overskudet og mere til.
Så derfor kan vi ikke rigtig kalde det fragt, hvis vi vil holde fast i udgangspunktet med gratis levering til det flertal af kunder, der køber for beløb der er store nok til at vi kan fortsætte med gratis levering.
Jeg havde samme problem med ordrer der ikke var beløbsmæssigt store... jeg lavede bare Køb-knappen inaktiv, med en besked om at minimumskøbet var XX antal kroner.
Kunne det ikke løse dit problem ?
Jeg ved ikke om det er lidt arrogant at man ikke vil ekspedere ordrer under et vist beløb, men jeg har aldrig hørt noget for det.
Jeg tror også at du skal vælge at det skal være så gennemskueligt som overhovedet muligt. Jeg ville selv blive småirriteret over at jeg forventede gratis fragt, og så kom der liiiige et ekspeditionsgebyr oveni... her ville du miste mit indkøb.
En ide til større ordrer vil i stedet være at du lavede en fragtfri grænse. Vi har fragtfri ved køb over 875 kr. og langt de fleste ordrer kommer over dette beløb. Man kan ofte se at folk lige har smidt noget ekstra oveni for at nå beløbet. Før i tiden havde vi fast leveringspris. Efter jeg lavede den fragtfri grænse steg vores gennemsnitsordre med knap 130 kr. pr. stk. I det samlede regnestykke er det ganske pænt :·)