Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontor & Mødelokale til den kræsne udlejes!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nymoderniseret og møbleret kontor (ell. showroom) og mødelokale i moderniseret gammel fabriksbygning (i ægte NewYorker stil) med masser af liv og mindre virksomheder.

Kontoret og mødelokalet er adskilt af glaspartier og har et samlet bruttoareal på ca. 65m2. Der er højt til loftet (4 meter) og godt lysindfald fra de store fabriksvinduer.

Mødelokalet deles med en anden virksomhed (1 person) og hele lejemålet er en del af et stort lokale på 200m2 brutto, som primært er opdelt med glasvægge. Der er fri adgang til stor tagterasse.

Bygningen er beliggende centralt ved Ny Ellebjerg Station, tæt ved mortorvejsnet og kun 5 min. i S-toget fra Hovedbanegården. Der er desuden mange parkeringspladser ved bygningen - og det er gratis at parkere.

Lejen er DKK 5.000,- /ekskl. fællesudgifter, som også omfatter rengøring og fri internet (+DKK 1.000,-/mdr.)

Foto's kan mailes.

Tilmeldt 28. Jun 06
Skrevet kl. 23:24

*

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:34

Tilføj mig på Twitter

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:41

Nå jeg kan se at muligheden for at sende dig en privat besked ikke er der, så må du skrive en Privatbesked til mig med din e-mail. Er det i konsulentgruppens "hvidehus" bygning?

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 28. Jun 06
Skrevet kl. 21:36

Hej Rune

Såfremt du stadig er interesseret i at høre mere omkring lejemålet er du meget velkommen til at kontakte mig på tlf 2712 9144

Fra Glostrup
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:42

Hej, jeg ved ikke om det stædig er ledigt, men det lyder interessant, har du mulighed for at sende mig noget materiale pr. e-mail info samt billeder ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)