Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på vores handskebutik www.lundorf.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vover pelsen og vil meget gerne høre spontane (kvalificerede Smile) kommentarer på vores nystartede handskebutik www.lundorf.com .

Vi har været selvstændige i mange år men er aldeles nye vedr. nethandel.

Ud over selve designet, vil vi meget gerne høre jeres kommentarer til afviklingen af købet. Vi har prøvet at få udviklerne til at lave en funktion hvor man kan handle uden at skulle oprette konto. Er det ikke bare blevet lidt en mellemløsning? Kan det laves smartere? 

På forhånd mange tak!

Annette Lundorf Støvring og Jan Nielsen

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:20

Hej Annette og Jan.

Mit første indtryk er, at det er en pæn og professionel side. Den har et enkelt og overskueligt design og jeg ville være tryg ved at handle hos jer.

På forsiden præsenterer I jeres gavekort. Det ville jeg udskifte med "gode tilbud", hvis jeg var jer. Hvis man som bruger leder efter et gavekort, så skal man nok finde det. Og gode tilbud er altid dejlige at møde, når man besøger et nyt site.

I bruger meget plads på headerbillederne, der skifter hele tiden. Det er sådan set pænt nok, men hvis man har en lav opløsning på sin skærm (og det har nogle af jeres potentielle kunder formentlig), så skal man altid scrolle ned for at se produkterne. Det kan måske gøres mere hensigtsmæssigt.

Jeg kan godt se fordelen i at slippe for at registrere sig, men har lidt svært ved at se, hvordan I vil slippe afsted med det. Kunden skal jo alligevel indtaste navn, adresse m.v., så han/hun kan få produktet? Hvis jeg alligevel skal indtaste de samme oplysninger, så ville jeg sådan set være ligeglad med, om I gemmer dem til en anden gang eller ej.

Håber det kunne bruges...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40

Jeg synes også, det er en pæn og overskuelig side og har umiddelbart de samme kommentarer som ovennævnt.

Derudover, hvis jeg skal købe et tørklæde på nettet, skal jeg kunne 'mærke' det gennem skærmen, hvis I forstår. Brug mange tillægsord, fortæl virkelig detaljeret, hvad der er godt ved lige dét tørklæde (eller det par handsker). Og fortæl også gerne mere om, i hvilken situation det kan bruges.

Alle de detaljer, I som sælger bruger i jeres forretning, skal I få ud – dog uden det bliver for langt selvfølgelig.

Desuden er det ikke nemt at købe handsker, når man ikke kan prøve dem inden. Flere detaljer om, hvordan man kan vide hvilken model man skal gå efter, ville være godt. Bredde på hånd, længde på fingre m.m. Det må være én gang at få de detaljer lagt ind, og kunden vil føle sig langt tryggere ved at handle på jeres side.

Under tørklæder undrer det mig en del, at I vælger at have 'Andet' som den første kategori.

Kategorien med 'gode tilbud' opdagede jeg først temmelig sent – det vil nok være en idé at få den flyttet op, så den er mere tydelig. Mange vil nok slet ikke se den, når den står helt nede i bunden af siden.

Fin idé med et galleri!

Held og lykke med sitet!

Fra Risskov
Tilmeldt 11. Apr 08
Skrevet kl. 21:28

Mange tak for dit hurtige svar, specielt er det dejligt at du vil være tryg ved at handle. Det er vigtigt for os at det opleves sådan.

Og at du ikke ser det som et problem at man skal registrere sig, måske har vi gjort et for stort nummer ud af den del.

Gavekortene: programmet opfatter det, som vi lægger ind sidst, som nyheder som skal på forsiden - vi har bedt om at få det rettet, men det er desværre ikke sket endnu. Vi vil selv kunne styre hvad der vises på forsiden. Heldigvis har vi fået flere nye varer, så nu kommer der da handsker på forsiden af sig selv.

De skiftende billeder: de fylder nok rigeligt. Det kigger vi på.

Igen, tusind tak for respons!

Med venlig hilsen

Annette og Jan

Fra Risskov
Tilmeldt 11. Apr 08
Skrevet kl. 21:40

Mange tak for dit svar! Vi er helt med på at der skal skrives mere levende om de enkelte produkter, det er et godt udtryk at man skal kunne "mærke" produktet. Det går vi i krig med.

Vi har skrevet lidt om valg af handsker under "Kundeservice" - og flere har som du efterlyst det. Måske skal det helt frem på forsiden? Tidligere i udviklingen havde vi lagt det til venstre for headerbillederne, men fik at vide af vores testere at det var et pudsigt sted.

Tørklæder: havde ikke set at første punkt var blevet til "andet", nu har vi fundet ud af at sortere i menuen :-) TAK

"Gode tilbud" ligger også øverst, men bjælken er måske ikke tydelig nok? Vi har fået kommentaren tidligere i forløbet. 

Tusind tak for din hjælp!

Med venlig hilsen

Annette og Jan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)