Vi vover pelsen og vil meget gerne høre spontane (kvalificerede Vi har været selvstændige i mange år men er aldeles nye vedr. nethandel. Ud over selve designet, vil vi meget gerne høre jeres kommentarer til afviklingen af købet. Vi har prøvet at få udviklerne til at lave en funktion hvor man kan handle uden at skulle oprette konto. Er det ikke bare blevet lidt en mellemløsning? Kan det laves smartere? På forhånd mange tak! Annette Lundorf Støvring og Jan Nielsen |
Hej Annette og Jan.
Mit første indtryk er, at det er en pæn og professionel side. Den har et enkelt og overskueligt design og jeg ville være tryg ved at handle hos jer.
På forsiden præsenterer I jeres gavekort. Det ville jeg udskifte med "gode tilbud", hvis jeg var jer. Hvis man som bruger leder efter et gavekort, så skal man nok finde det. Og gode tilbud er altid dejlige at møde, når man besøger et nyt site.
I bruger meget plads på headerbillederne, der skifter hele tiden. Det er sådan set pænt nok, men hvis man har en lav opløsning på sin skærm (og det har nogle af jeres potentielle kunder formentlig), så skal man altid scrolle ned for at se produkterne. Det kan måske gøres mere hensigtsmæssigt.
Jeg kan godt se fordelen i at slippe for at registrere sig, men har lidt svært ved at se, hvordan I vil slippe afsted med det. Kunden skal jo alligevel indtaste navn, adresse m.v., så han/hun kan få produktet? Hvis jeg alligevel skal indtaste de samme oplysninger, så ville jeg sådan set være ligeglad med, om I gemmer dem til en anden gang eller ej.
Håber det kunne bruges...