Jeg er lidt nysgerrig om at høre om DU lever af dit iværksætteri. Er det, det som du laver som det primære. Det er i orden hvis du udover dit iværksætteri har et bi job.
Jeg kan starte med at sige, at det gør jeg ikke. Ikke endnu i hvert fald.
Som et spørgsmål nummer 2 vil jeg spørge om firmaet giver penge nok til at betale din løn, eller om du kører for lånte penge.
Ja, jeg lever skam godt af mit iværksætteri - og det alene. Og nej, jeg har ingen lån - jeg hader bankerne af et godt hjerte, og ser det som en mission i sig selv at undgå banklån :)
Jo, jeg lever såmænd udmærket selv om mit primære site er et GRATIS annoncemarked.
Vedr. lån synes jeg at disse kan være udmærkede i en "kontrolleret vækst", hvis alternativet er stilstand eller tilbagegang, men selvgølgelig er det en omkostning som bør undgås eller hurtigst muligt fjernes.
Jeg har ikke selv lån, da jeg aldrig undlader en chance for at sige min uforbeholdne mening til bankfolk og andre banditter.
Jeg forsager banken og alle deres gerninger og alt deres væsen og glæder mig rigtig meget over at jeg i denne tråd kan mærke jeg ikke er alene !
Jeg kan fint leve af mit iværksætteri og har een ansat.
Hvis jeg en dag bliver lønslave vil jeg sørge for at hæve min løn hver d. 1. og ikke lade en krone stå i banken - jeg sørger for at de tjener så lidt som muligt på mig.
Mit iværksætteri er min eneste indtægtskilde, så på den måde lever jeg af det. Men det er på ingen måde en god forretning i forhold til alle de timer jeg bruger på det. Stort set hvilket som helst job ville give mere. Men det er jeg ligeglad med, jeg elsker det.
/martin
Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk