Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feetback på hjemmeside..

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Zuccez - Ann:

Hej Rasmus

Har sendt dig "et lynkursus i design" på mail!

MVH
Ann

 

hej Ann

vil da også gerne have "et lynkursus i design" på mail, hvis det er muligt :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må du gerne - har du en mail?

MVH
Ann

 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

jeps

i din indbakke..

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann.

Har du ikke mulighed for at lave et sammendrag af dit lyn-kursus og lægge det op her i forummet (eller måske give os et link til et sted, hvor vi kan se det), så vi alle kan få glæde af det?

Jeg mener, at en af de grundlæggende idéer ved et forum er, at man deler viden med andre, og hvis vidensudvekslingen alligevel foregår ved at sende mails direkte, så forsvinder lidt af meningen...

Eller måske er det bare mig....?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg da gerne - tror bare at AMINO ser det som for meget salg!

Design kan være det, der gør forskellen – på et standard og et konkurrencedygtigt produkt!
Godt design betyder, at produkter og ydelser kan bære en højere pris og være mere efterspurgt. Det viser undersøgelser herhjemme og i udlandet. Virksomheder, der anvender design, klarer sig bedre end andre virksomheder.

Derfor er design vigtig for den enkelte virksomhed.

Send din mail og du modtager straks "et lynkursus i design" som pdf.

MVH
Ann

 

 

 

 

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart tror jeg ikke, at AMINO har noget imod, at iværksættere profilerer deres produkter her i forummet. Det er vist meget almindeligt. Så længe at man gør det på en god måde, der er relevant for den kontekst det bruges i, så tror jeg faktisk, at det er en del af hensigten med AMINO.

Det gode ved AMINO er, at brugerne alle er iværksættere, som kender udfordringerne ved at slå igennem med sine idéer, og dette gør at der er stor tolerance overfor brugere, der profilerer produkter i forummet.

Du er jo selv iværksætter indenfor grafisk design, kan jeg se, og dermed har du en masse god viden om dette emne, som mange andre iværksættere kan få glæde af. Så hvis du kan imponere nogen her i forummet med noget anvendeligt viden fra dit område og så som en sidegevinst score nogle kunder, så er det i mine øjne kun positivt. Faktisk er det lige præcis et emne, som Martin Thorborg selv lægger op til i sin bog e-pusher.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)