Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivning vedr. design til hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra St. Salby
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amnoér.

Sidder og udarbejder indholdet til en ny hjemmeside til www.WriteWall.dk!

Den nuværende er yderst dårlig efter min egen smag!

Der er mange som tilbyder at udføre opgaven med en ny, så det er ikke tlbud af den art som jeg mangler!

Det som jeg søger er hvad der specifikt vil være den bedste, flotteste, mest imponerende, brugervenlig, iderig og særlig oplysende måde at desine hjemmesiden på!

Gemiks har jeg mange ider til, hvad der skal oplyses ligeså! Men mangler professionel sparring, for en der virkelig har forstand!

Jeg vil ikke spilde folks tid og penge på at komme med forslag. Det har vi fået en del af, men intet som er gennemtænkt netop vores produkt!

Hvem skal jeg tage fat i?

Eller er der nogle her, som kan hjælpe mig med sparring, og som virkelig er kvalificeret?

Udfaldet af sparringen skal være at vi videre giver oplysningerne til dem som skal udføre det vi beslutter, så det ikke hænger på dem! De ved ikke noget om vores produkt, og derfor på samme stadie som jeg selv, også er det jo lige fedt!

Ved ikke om mit indlæg her er urimeligt, men mangler eksperten som kan holde mig i hånden, hvad angår design, brugeradfærd og kreativ med hensyn til gemikken!

Evt. hvis nogle har kendskab til en hjemmeside som henviser eksempler ligesom

http://www.designmeltdown.com/chapters/Orange/Part2.aspx

Håber at høre fra nogle som er kompetente!

De bedste hilsner

Lars Frey Jørgensen

"De talende vægge" 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10

Hej Lars

Jeg vil da gerne lige tage en snak med omkring opgaven som sparringspartner.

Jeg har 10 års erfaring med udvikling og rådgivning af online designløsninger.

Hvis ikke allerede du har fundet en god rådgiver er du mere end velkommen til at kontakte mig direkte på 28 18 98 43

Fra St. Salby
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:14

Hej Henning.

Det lyder veldigt interassant, hvilken tidpunkter kan jeg tage kontakt til dig på?

DBH.

Lars Frey

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07

Hej Lars

Vi har kontortid mandag til fredag fra kl. 9.00 - 17.00, så du ringer bare Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:12

Hej Lars,

Jeg kan varmt anbefale Henning Wraae som designpartner.

Vi har brugt Wølund & Wraae til en designopgave på www.only4kids.dk  - en online legetøjsforretning, og vi er ovenud lykkelige for resultatet.

Henning er en rigtig fed person (på den rare måde Big Smile) - han har mange gode idéer og en - efter vores mening - suveræn designsmag.

Det vi oplevede i samarbejdet var særligt, at Henning ikke "kun" er designer, han har forstand på forretning og tænker på din forretning mens han arbejder - det var kronen på værket for vores vedkommende.

Tag et møde med Henning, så ved du hvad jeg mener !

God fornøjelse.

/Lone

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)