Hej amino, beklager hvis dette er det forkerte sted at poste dette inlæg men har prøvet mange andre steder og har på fornemmelsen folk herinde er en smule mere seriøse en mange andre steder. Jeg har lavet hjemmesiden lavio.dk som jeg vil have til at blive en site med mulighed for downloads, samt hvor "gode" tilbud vil blive reklameret for et firma vi ingår aftale med og meget mere, men har et ønske om at få et login system på siden, så mit spørgsmål lyder hvordan betaler det sig best?. har læst div. Toturals uden held, og er selv lidt på bar bund hvad det angår. skal siges mit budget ikke er til at skal betale så meget for at få en til at lave det, så om nogle kunne hjælpe mig på en eller anden måde eller fortælle mig hvordan og hvorledes det hænger sammen. På forhånd tak. med venelige hilsener Rasmus Daugaard Sørensen. |
Rasmusds:...har et ønske om at få et login system på siden, så mit spørgsmål lyder hvordan betaler det sig best?.
har læst div. Toturals uden held, og er selv lidt på bar bund hvad det angår. skal siges mit budget ikke er til at skal betale så meget for at få en til at lave det, så om nogle kunne hjælpe mig på en eller anden måde eller fortælle mig hvordan og hvorledes det hænger sammen.
Hej Rasmus
Kan du ikke fortælle lidt mere om hvad der skal ligge bag ved et "login"?
Hvis du ønsker at få implementeret omfattende rettighedsstyring på en bruger og hvis det skal skræddersyes til specielle behov på lavio.dk, så kommer du ikke udenom at det bliver dyrt at få udviklet, hvis du ikke selv kan programmere.
/Grosen Friis