Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversigt over websites

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle her på Amino.dk,

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at starte en tråd, hvor folk skrev lidt kort om deres virksomhed og lagde et link ind, så vi andre brugere her på debatten, kunne søge inspiration og evt. hjælpe til forbedringer.

Vi er jo alle sammen i samme båd, så hvorfor ikke vise sin(e) side(r) frem for andre og skrive lidt konkret om hvad sidens formål er. Det synes jeg i hvert fald kunne være spændene at høre lidt om.

Så håber at høre fra end masse aktive brugere.

Mvh.

mrfaurby

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:42

Rigtig god ide jeg er med på den.

M.V.H

Trykker

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:06

VindMedSimon.dk - Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 22:13

Hej Aminoer

Jamen jeg kan da lægge ud med at fortælle jer lidt om www.trendfighter.dk som jeg er medejer af.

Det startede med at jeg åbnede en virksomhed der hed Personalsales.dk i 2006 som gav blod på tanden for at starte noget større. I 2007 mødte jeg en gammel bekendt og efter nogle måneders snakken frem og tilbage startede vi et I/S-selskab sammen.

Trendfighter.dk sælger moderne accessories både til kvinder og mænd. Vi bruger idag rigtig meget tid med at optimere vores side både på hjemmesiden og admin. Vi har rigtig mange esser i ærmet, som vi har planer implementere i starten af 2009. Nogle nye tiltag som ikke er blevet set på andre hjemmesider, blot for at skille ud blandt alle vores konkurrenter.

Jeg er en ung iværksætter som startede som 20-årige med min første online shop og herfra er det bare gået derud af. Mit håb med Trendfighter.dk er selvfølgelig at tjene en god slat penge på det, men også kunne dække et behov for mange mennesker. Jeg syntes det fedt at lave noget, som så mange mennesker gør brug af, og se at alt det knokleri giver pote i sidste ende. E-handel er en relativ ny måde at drive forretning på og jeg syntes alle de muligheder der ligger indenfor faget er så utrolig spændende.

Det var vist den korte version, vi selvstændige har jo en mani med at snakke løs om vores virksomheder, så jeg stopper her og håber det gav lidt spændende information.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:45

Hej.

Så vil jeg da også præsentere min hjemmeside www.simpelside.dk.

Virksomheden startede egentlig, da jeg i studietiden ønskede at starte min egen indkomst ud over SU'en og jeg syntes, at markedet for CMS-hjemmesider manglede nogle solide, men prisbillige webløsninger, som nystartede virksomheder kunne have råd til. Derfor udviklede jeg nogle standardløsninger, som nu kan udbygges med moduler og designet kan tilpasses af brugeren selv.

Største fordel ved konceptet, udover brugervenligheden, er, at løsningerne betales med en engangspris og ikke en abonnementsordning, som mange af konkurrenterne gør det. Konceptet fungerede så godt, at jeg nu stadig stadig kører virksomheden videre, selvom studiet er veloverstået.

Mvh Morten.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:25
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:46

Tektiltryk og hurtig levering er DK Trykes speciale, og har i dag mange faste kunder fra forskellige brancher. DKTryk.dk har i mange år leveret textiltryk til mange danske virksomheder/organisationer samt sportsklubber/foreninger der forventer service og kvalitet.

M.V.H

www.dktryk.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)