Hej Aminoer
Jamen jeg kan da lægge ud med at fortælle jer lidt om www.trendfighter.dk som jeg er medejer af.
Det startede med at jeg åbnede en virksomhed der hed Personalsales.dk i 2006 som gav blod på tanden for at starte noget større. I 2007 mødte jeg en gammel bekendt og efter nogle måneders snakken frem og tilbage startede vi et I/S-selskab sammen.
Trendfighter.dk sælger moderne accessories både til kvinder og mænd. Vi bruger idag rigtig meget tid med at optimere vores side både på hjemmesiden og admin. Vi har rigtig mange esser i ærmet, som vi har planer implementere i starten af 2009. Nogle nye tiltag som ikke er blevet set på andre hjemmesider, blot for at skille ud blandt alle vores konkurrenter.
Jeg er en ung iværksætter som startede som 20-årige med min første online shop og herfra er det bare gået derud af. Mit håb med Trendfighter.dk er selvfølgelig at tjene en god slat penge på det, men også kunne dække et behov for mange mennesker. Jeg syntes det fedt at lave noget, som så mange mennesker gør brug af, og se at alt det knokleri giver pote i sidste ende. E-handel er en relativ ny måde at drive forretning på og jeg syntes alle de muligheder der ligger indenfor faget er så utrolig spændende.
Det var vist den korte version, vi selvstændige har jo en mani med at snakke løs om vores virksomheder, så jeg stopper her og håber det gav lidt spændende information.