Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sonyericsson W810i

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
hej med jer,

håber i også nyder det gode vejr  ligesom jeg gør

jeg ville høre om der er nogen af jer som kender noget til sonyericsson W810i?

om den er værd at købe....

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:25

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 18. Apr 06
Skrevet kl. 19:29
tak for svaret cygnet, men jeg kigge på linket og der står kun om W800

jeg ville høre om W810i

Tilmeldt 2. Apr 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:02
Hey!!

Har købt telefonen her fra et par uger siden da den kom til dk. Jeg er yderst tilfreds. Lyden er god. billedet er skarpt. der er masser af plads på det medfølgende hukommelseskort. mp3 afspilleren er let at finde rundt i og lave afspilningslist. god løsning mht filoverførsel til/fra pc. Jeg synes også at designet er lækkert, men det er jo smag og behag. Jeg havde en pocketPC med tlf før men havde lyst til at have en lille mobil igen. og som sagt er jeg ikke blevet skuffet.

Tilmeldt 18. Apr 06
Skrevet kl. 11:49
tak for svaret jonas petersen,

jeg tror faktisk jeg også investerer i en på mandag  

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:40
Du kan roligt tage deMibs erfaringer med i dine overvejelser (jeg har også selv skrevet lidt om min W800i), da modellerne er praktisk talt ens. Og ja, det er en superlækker telefon (både W800i og W810i), som i dén grad kan anbefales. :)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:46
har selv en W800i. Jeg har virkelig været tilfreds med telefonen. Men her 6 måneder efter jeg købte den, er den begyndt, at gå ud når jeg fx. sender en sms eller når den ringer

Om det er fordi jeg har tabt den, eller den bare er mærkelig ved jeg ikke

Ellers knald go´mobil

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 13:11
Dato: 5/12/2006 12:45:38 PM Forfatter: Kenneth Boysen
har selv en W800i. Jeg har virkelig været tilfreds med telefonen. Men her 6 måneder efter jeg købte den, er den begyndt, at gå ud når jeg fx. sender en sms eller når den ringer

Om det er fordi jeg har tabt den, eller den bare er mærkelig ved jeg ikke

Ellers knald go´mobil

Det kan være mange ting der er galt... Kan være det er din netoperatør som har problemer/opdateringer, som giver problemer for telefonen. Kan være du har skadet signal-modtager/afsenderen i mobilen... Kan let være det første, da mange netoperatører idag har det problem idag, med at signalet pludseligt hopper af... Hvilket kan give en fejl i telefonen, som får den til at genstarte

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 14:33
Har længe været forelsket i w800i, og efter at have set de positive indlæg her på siden og snakket med et par venner, måtte jeg eje den

Er i forvejen kunde ved TDC og de havde den til 899,-... så fik en god aftale med dem om at beholde mit nuværende abb :)
Det kan man kalde impulskøb !!

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 18:23
Fik telefonen i tirsdags og indtil videre har det været en nydelse. Det er satme en lækker lille sag. Hurtig, nem at finde rundt i og et fåtal af dumme skavanker :)

David - Kunne ikke lade være med at køre med på din "retro stil" så efter et besøg på din blog siger min telefon også "Uhh ohh"  Folk hader mig allerede !
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)