Den der sjover som smider billederne i hovedet på en kører for hurtigt (ifl min mening ihvertifald)
Ret ftp login til bare "login"
Siden er meget pæn men jeg ville flytte logoet i venstre hjørne et andet sted hen og så gøre siden lidt mindre så man slipper for at scroole ned det er ikke ret meget den skal krympes før scroolen er væk :)
Informativ, enkel og stilren. Lige en side efter min smag.
Eneste "men" er, som nævnt af hsx, at det er forvirrende med billederne der bliver ved med at fare frem på forsiden. Det ville være fint hvis der kom et par stykker farende for derefter et ligge fremme som thumbs.
Derudover giver jeg mange rosende ord for navnet. Super navn!
Er jeres pris pr fritte kun aktuel ifm med fotografering eller tilbyder I også at fritlægge for en halvtredser hvis jeg kommer med nogle færdige tiffer (ikke billeder af cornflakespakker men billeder af persongrupper) ?
Umiddelbart synes jeg, det er en fin side. Meget enkelt. Måske for enkel. Hvis du har mulighed for at få en grafiker til at lave lidt farvespil hist og her, tror jeg det ville give det sidste til siden.
Dog er jeg ikke så tosset med, at alt er lavet af flash og billeder. Jeg er enig med hxs.dk i, at forsiden "flyver" for meget/hurtigt rundt. Her kunne man også godt placere lidt tekst om virksomheden.
Flash gør også, at din tekst står lidt gnidret samtidig med, at det ikke er så søgemaskinevenligt. Der er ingen grund til at vise tekst som billeder, hvis det alligevel ikke skal bevæge sig.
Men hold dig endelig til det enkle budskab og layout - det virker altid.
Tak for god feedback forløbig.... Kan godt være vi skal ændre hastigheden på flashen på forsiden... grunden til vi valgte at køre det hurtigt er at det skal illustrere at vi tar rigtig mange billeder ;-)
Ang billedteksten... jeg har prøvet at skrive teksten som html, men synes bare jeg skal gå meget på komprimi med udseende...
Ang fritlægninger, er de 50 kr kun på produkter vi selv har fotograferet ;-) sorry
Jeg savner på forsiden en kort beskrivelse af, hvad I tilbyder og til hvilken målgruppe. Som besøgende ønsker jeg med det samme at vide, om jeg er kommet ind på det rigtige site, inden jeg klikker videre for at få flere detaljer - hvis jeg overhovedet klikker videre.