Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hotrubbers.dk - Hvad sys du om vores side som sælger billige kondomer?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har netop åbnet www.hotrubbers.dk som sælger nogle af Skandinaviens billigste kondomer.

Vi vil meget gerne høre fra dig vedr. feedback på siden godt som dårligt.

Vi ser frem til at høre jeres kommentarer

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Råt og usødet, som det kommer til mig:

1. I bruger kun ca. halvdelen af min skærms bredde, resten er bare kedelig hvidt.

2. Produktvisningen på forsiden er samtidig lidt lille synes jeg. Giv tekst, billede og køb-knap lige mere fokus

3. Jeg fatter ikke, at I har givet plads til valgmuligheder om Sprog og Valuta - når der ingen valgmuligheder er. Fjern skidtet.

4. Søg virker ikke. Eller... den virker ikke ordentlig i hvert fald. Hvis jeg søger efter fx Durex, men staver forkert (fx dorex) så får jeg bare af vide, at det findes ikke. Enten skal I lave jeres webshop så overskuelig, at enhver let kan finde produktet han/hun leder efter, eller I skal bruge en ordentlig søgemaskine som kan tage højde for at folk generelt er dumme :-)

5. Jeres produktsider (http://www.hotrubbers.dk/index.php?cPath=37_30&osCsid=47102cac44744f837861b980b22c2059) synes jeg er okay gode, men URL'en er elendig. Prøv bare at se hvor meget den fylder her, forestil jer så, at jeg skal forsætte en anden over telefonen hvor han/hun finder det specifikke produkt. Argh jeg dør jo af alle de tal. Sig "mod_rewrite" til jeres programmør og få ham til at lave nogle korte, konkrete URL'er som fx hotrubbers.dk/durex-kondomer

6. Inde på detaljer for et produkt, lagde jeg mærke til at teksten er meget grå. Hvorfor ikke en tydeligere tekst, det er jo meningen at folk skal læse den...

7. På samme produkt-detalje-side, så er købs-knappen alt for lidt i fokus. Den gule farve alene i et hvidt osean af tekst, det er ikke godt. Større og mere kontrast.

8. Samme problem med farve, når man smutter et købs-trin videre. Smart nok med siden, hvor jeg lokkes med en gratis gave, men første gang jeg var på den side, sad jeg lidt for længe og tænkte "hvordan kommer jeg nu videre?"
    Jeg er parat til at købe, så gør det dog let for mig!!!

9. Jeg går videre til kassen, og derefter stopper alt!!! I begår ved Gud, dødssynd nummer 1, dræberen over dem alle: I beder mig oprette mig som bruger. Kære venner, jeg kommer for at købe, ikke for at blive bruger. Væk med brugeroprettelsen! Som det aller første! Væk med den.
    Jeg sidder med Dankortet i hånen, klar til at sige hvor jeg bor og hvad jeg hedder og derefte betale - jeg skal ikke tvinges til at oprette en konto.
    Hvis I gerne vil give folk muligheden for det, så gør det på ordrebekræftelsessiden - efter kunden har betalt.
    Det er dødssynd at forstyre kunden under betaling.

10. Nu tvang jeg mig så til en registrering. Øv hvor er den emsig med fejl.
    Nå, men derefter får jeg en Tak side, en Forsendelses info side og en Betalings info side. Nøøj det er meget klikken og forsinkelse i lægger i vejen for at få mine penge.

11. Efter lidt mere klikke, når jeg endelig frem til betaling, men møder:
    http://savvybytes.com/wp-content/uploads/2008/07/error-ie7-secureandnonsecureitems.gif
  12. Jeg løber skrigende bort over en ADVARSEL lige inden jeg skal afgive mine dankortoplysninger til jer.

Well håber I kan bruge overståene. Der er sikkert mere end hvad jeg lige så, men nu har I lidt at starte på :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)