Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmanavn til kreativt bureau

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej medAminoer..

Jeg står pt. i en meget irriterende situation.. Jeg har de seneste 3 år været momsregistreret som freelance grafisk designer, og nu er tingene begyndt at vokse. Da jeg har fået et godt samarbejde med 3 super dygtige programmører, synes jeg det er på tide at bygge et ordentligt brand op om virksomheden.

Derfor arbejder min hjerne i skrivende stund på højtryk for at finde det helt rigtige navn til firmaet, og det har den gjort det sidste lange stykke tid. Problemet er bare, at der kommer ikke så meget ud af det - Derfor har jeg brug for jeres kreative hjælp!

Mit firma laver stadig innovative designs til både tryk (logoer, visitkort, foldere, bannere o.l.), samt til web (Websites, bannerreklame, flashanimationer o.l.), hvilket jeg står for. I det nye samarbejde har jeg dog også mulighed for at levere avancerede onlineløsninger for virksomheder som ønsker høj funktionalitet. Dette kan f.eks. være et CMS system hvor de selv kan logge ind og redigere i alt indhold på sitet (Det system mine programmører har udviklet, er blandt landets bedste til søgemaskineoptimering), webshops, online portaler og flashsider med dynamisk indhold og databaser.

Navnet skal være genkendeligt, muligt at stave for de fleste, og det skal skille sig ud fra mængden..
Det må gerne afspejle at vi guider kunden i den rigtige retning, laver et kunstværk ud af deres branding og anden relevant symbolik.
Leg også gerne med både det danske og engelske sprog.
Det er vigtigt for mig, at det ikke bliver et 'programmeringsnavn' som indeholder "software", "database" og andre lign. kedelige ord - læg hellere vægt på det kreative og det visuelle :-)

Hvis du finder på noget godt, så send endelig ALLE de ideer du har/får - det kan jo også være man kan stykke noget helt tredje sammen af det du finder på..

Og husk, nogle gange kommer de spændende resultater først når man tænker utraditionelt!

Man kan se mit nuværende site her: www.grubbe.org

Med venlig hilsen,

Jacob Grubbe

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 17:37

ApelSin  er frisk saftig smager godt på tungen lugter godt og har en dejlig farve. den runde form er helhed

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 01:04

CreaTeam, CreaVision, WebVisions, E-mage (Image men webrelateret), InnoVision, WebVision, CreaWeb, WebConsulters, WebVogterne (ha)

Bare nogle hurtige forslag, men tjek lige om navnene er ledige først !

MVM

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 01:35

creamage (sammentrækning af creativ og image) og så ligger det godt på tungen

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 02:40

Hej Jacob

Det kunne være: GART

Mvh Ronni

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 03:05

Hej Jacob

grubbeteam, grubbevision, grubbeweb, e-vision

Hilsen Kitt

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 04:49

Aha, en anden med samme efternavn som mig selv. Sjældent, der er ikke mange af os :)

Mine erfaringer med efternavnet er at folk får det forkert, jeg ved ikke hvor mange gange mit efternavn er blevet stavet med to p'er. Ligenu på min hoveddør og postkasse står der faktisk "Kasper Gruppe" fordi viceværten har stavet forkert.

Jeg ved ikke helt om det er smart at bruge efternavnet i firmanavnet eftersom mange får det forkert. På den anden side er det måske en meget god måde, at skille sig ud på mængden på. Altså ved at have et normalt "ord" stavet lidt anderledes.

Håber du finder på et godt navn.

Hilsen Kasper :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:12

Kasper Grubbe:
Aha, en anden med samme efternavn som mig selv

Slå jer sammen og kald jer Grubbegruppen... Big Smile

Hvad med j-group

mvh

Hans

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 15:41

Er det ikke lidt en fallit-erklæring at i som et "kreativt bureau" ikke engang kan finde på jeres eget firmanavn? ;-)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:44

Hej.

Et forslag:

ProVisu

Mvh.

ditbrugtmarked

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)