Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan ikke logge ind

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke logge ind, med mit brugernavn "Lone" i Safari. Jeg skriver fint og flot mit brugernavn og password, og så bliver jeg taget til forsiden - men er fortsat ikke logget ind, og sådan kan jeg så fortsætte, indtil jeg oprettede denne, nye bruger.  

Jeg forsøger lige i noget Firefox-gejl, men det har altså aldrig været et problem før. 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 10:11

Mmm... reddet af Firefox.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 10:30

Hmm, jeg oplever ellers i stigende grad at Amino går fuldstændigt i ged i Firefox 2. Både mht. login, men ofte også at den slet ikke kan tage sig sammen til at hente siden. Den står bare og loader og loader i en evighed. Prøver jeg at hente samme side i Firefox 3 i et WMware image samtidig med at 2'eren er gået i selvsving, går det imidlertid fint.

Mystisk.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 10:36

Det er meget skægt, for de problemer har jeg i Safari.  Den står og loader og loader og der sker ikke en skid  (nogle gange timer den ud, og giver en fejl, men connecter så ved reload og henter siden efter 100 år). Jeg bruger sjældent Firefox, så jeg har ikke ret meget erfaring med, hvordan det nye Amino opfører sig i den - men jeg kan dog logge ind og tilsyneladende loade tingene fint.

Er det Firefox til PC, mon?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:46

Det er jeg ked af at høre.
Jeg vil snakke med Telligent om det og høre om de ikke vil teste bedre på andre browsere.
Det er desværre lidt ude af mine hænder..
Men klage, det vil jeg!

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)