Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"log in / log out" - det kan jeg ikke længere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Normalt kan jeg i øverste højre hjørne logge ind og logge ud samt læse private beskeder og redigere min profil. Den "boksmulighed" er ikke længere synlig, og det resulterer i, at hvis jeg besøger amino.dk, logger jeg tilsyneladende automatisk ind - men har ikke mulighed for efterfølgende at logge mig ud.

Jeg bruger Firefox - men det har aldrig før været et problem.

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 09:47

Hej René.

Jeg bruger også Firefox og oplever ikke det problem, du nævner. Hos mig er "boksen" med de valgmuligheder, du nævner, synlig i det blå Amino-banner øverst til højre.

Så det er tilsyneladende ikke Firefox generelt, der laver ravage. Jeg håber, andre har en løsning til dig.

Mange hilsener

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:39

René Gade Mikkelsen - Dribling:

Normalt kan jeg i øverste højre hjørne logge ind og logge ud samt læse private beskeder og redigere min profil. Den "boksmulighed" er ikke længere synlig, og det resulterer i, at hvis jeg besøger amino.dk, logger jeg tilsyneladende automatisk ind - men har ikke mulighed for efterfølgende at logge mig ud.

Jeg bruger Firefox - men det har aldrig før været et problem.

Det lyder mærkeligt, men vi kigger på det.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:29

Prøv lige igen René.

Dbh Martin

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 22:50

Hej igen Martin

Nu har jeg fundet ud af, at for både Firefox og Safari gælder det, at idet jeg nulstiller browseren og sletter alle cookies - så er login-boksen synlig igen, når jeg besøger amino. Idet jeg efterfølgende logger ind første gang, forsvinder login-boksen dog, indtil jeg nulstiller browseren igen.

Mystisk - men ikke et stort problem;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)