Normalt kan jeg i øverste højre hjørne logge ind og logge ud samt læse private beskeder og redigere min profil. Den "boksmulighed" er ikke længere synlig, og det resulterer i, at hvis jeg besøger amino.dk, logger jeg tilsyneladende automatisk ind - men har ikke mulighed for efterfølgende at logge mig ud.
Jeg bruger Firefox - men det har aldrig før været et problem.
Jeg bruger også Firefox og oplever ikke det problem, du nævner. Hos mig er "boksen" med de valgmuligheder, du nævner, synlig i det blå Amino-banner øverst til højre.
Så det er tilsyneladende ikke Firefox generelt, der laver ravage. Jeg håber, andre har en løsning til dig.
Normalt kan jeg i øverste højre hjørne logge ind og logge ud samt læse private beskeder og redigere min profil. Den "boksmulighed" er ikke længere synlig, og det resulterer i, at hvis jeg besøger amino.dk, logger jeg tilsyneladende automatisk ind - men har ikke mulighed for efterfølgende at logge mig ud.
Jeg bruger Firefox - men det har aldrig før været et problem.
Nu har jeg fundet ud af, at for både Firefox og Safari gælder det, at idet jeg nulstiller browseren og sletter alle cookies - så er login-boksen synlig igen, når jeg besøger amino. Idet jeg efterfølgende logger ind første gang, forsvinder login-boksen dog, indtil jeg nulstiller browseren igen.