Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom og oplev en gratis dag med fokus på search marketing og AB / Multivariate testing

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 false false false EN-GB X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Kære Aminoer

Jeg vil gerne have fornøjelsen af at invitere Jer til et ”free to attend” seminar i København den. 11 november 2008.

Seminaret vil dreje sig om overskriften: “Improving relevance to maximise customer acquisition and conversion from search to site”. Og være opdelt i 2 sessioner:

(Search) Formiddags sessionen:

Emne: “Automate your Search Marketing and Maximise Customer Acquisition”

(Test & Target) Eftermiddags sessionen: Emne: “Maturing your Website from a Monologue to a Relevant Dialogue”

Online registrering nødvendig og der vil være telefonisk opfølgning samt bekræftelse på tilmeldingen.For mere info og online registrering (Free to attend) brug dette link:

http://events.omniture.com/register/seminars/emea2008/en/index.html

Jeg håber at se mange aminoer som er interesseret i at forhøje konvertering og minimere AdSpend, den. 11. November i København.

Venlige hilsner,

Martin

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:56

Hej Martin.

Det lyder jo vældig fint, men hvem er du? Hvilke kvalifikationer og referencer?

Kunne også være rart at vide om kurset foregår på dansk eller engelsk.

Bliver man spammet med salgsforsøg efter kurset?

Ved godt indlægget lyder lidt negativt, men det er ikke tilsigtet. Jeg har bare ikke kunnet finde tilstrækkelig info på dén side du linker til.

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 25. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:38

Hej "Ditbrugtmarked" :-)

Jeg beklager hvis linket ikke giver nok info.

Jeg arbejder hos et firma kaldet Omniture. Vi afholder de her gratis events / seminar i hele Europa, i efteråret 2008.

Det er vigtigt at poientere at det ikke er et kursus, men et seminar, hvor vi sammen med vores partner Deducta vil bruge dagen holde forskellige oplæg om online markedstrends, markedssituationer, udfordringer ved at CPC stiger, der bliver flere og flere aktører på online marketing markedet. Så hvordan sikre man at holde CPC nede, mens man samtidig øger sin conversion rate og på den måde optimere sin online forretning ?

Det er klart, at eftersom det er gratis at deltage i, vil vi give vores bud på hvordan vores produkter kan hjælpe til at optimere online forretning. Selve seminaret vil være på både dansk og engelsk. Da vi har aktører fra forskellige steder i Verden.

Selvfølgelig er det en  "Omniture / Deducta Event", men der vil være rig mulighed for at lytte og stille spørgsmål og netværke med nogle meget interessante mennesker i online branchen.

Hvis du har mod på det, har jeg lagt et par links fra deltagere på det samme seminar, bare i Stockholm. De er på svensk selvfølgelig, men de giver lidt en fornemmelse af hvordan seminaret i går gik i Stockholm og hvad der venter i Kbh.

http://internetworld.idg.se/2.1006/1.188745/sa-kan-de-losa-sokmarknadens-problem

http://www.iconvert.se/fullsatt-seminarium-realtidsoptimering-individanpassat-innehall

Jeg håber det kan give et overblik. Ellers må du endelig skrive igen.

Hov, og nej, vi sælger ikke vores produkter på den måde at vi spammer folk.

Mvh.

Martin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)