Fonten er et temmeligt essentielt element der har stor påvirkning for opfattelsen af et visuelt udtryk ...det er faktisk en helt videnskab i sig selv ^^
Fonten er et temmeligt essentielt element der har stor påvirkning for opfattelsen af et visuelt udtryk ...det er faktisk en helt videnskab i sig selv ^^
Jamen det er vi da enige om. :) - Hvad vi du så forslå? Hvis man skal have noget der giver ro, ser lidt eksklusivt ud? Uden at blive poppet? Og som er webskrift?`
Det er en special syet Easyflow løsning, hvor jeg selv står for alt grafisk og Easyflow for alt teknisk, herunder også implementering. Altså Jeg leveret færdige psd'er og de sætter op.
mmk ... jeg kan godt lige smide noget sammen for at illustrere hvad jeg mener ... bare så længe du ikke implementere det uden lige at cleare det mig, hvis du syntes det er læx ... deal?
Jeg antager, at de skal have en opstartsafgift, for at implementere dit design?
Lasse Juhl
Hej Lasse.
Jamen det er da en kostbar affære. Men jeg vil sige jeg får meget for pengene. Jeg har snakket med utrolig mange omkring denne webshop, og der har været mange budt ind.Jeg har fået priser lige fra meget lidt til 700.000. Så jeg har gjort mit valg ud fra dem jeg havde den bedste dislog med, og dem som bedst kunne forstå min ide. Selvfølgelig har prisen også været en faktor. Men jeg har helttiden været indstillet på at når man skal have speciallavet en sådan løsning koster det altså lidt.
Ingen af de standard shops der findes har kunne opfylde mine musthaves fra min kravspec.
Indtil videre har samamrbejdet emd Easyflow været rigtig godt, så jeg er sikker på jeg har gjort det rigtige valg.