Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google salgssporing kode

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

når prøver med et nyt spørgsmål og håber jeg kan få ligeså gode svar som jeg plejer

er der en som kan fortælle helt precis hvor på min side http://laaneliste.weebly.com

jeg skal indsætte sporings koden????

jeg bruger et drag and drop system fra weebly

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 12:32

Hejsa

Jeg går ud fra at du mener Google Analytics tracking kode. Den skal altid indsættes lige før <Body> i bundet af koden. Hvis der skal lægges salgssporing ind også (men jeg kan ikke se du sælger noget), så skal det stykke kode lægges ind på bekræftelsessiden for salget (eller i onclick kommandoen på den sidste "køb"s-knap, men det er kun hvis det andet ikke kan lade sig gøre).

Ps. Med mindre din målgruppe er svagtseende, så kan du godt lave skriftstørrelsen lidt mindre på sitet, specielt i det nederste :-) Det er ikke så elegant, og når det drejer sig om lån af penge er tillid den absolut vigtigste faktor.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 12:43

jeg mener at til google adwords, er der en sporings kode så jeg kan se hvilken søgeord der giver nogle ansøgninger.

f.eks lån der er så 100 der klikker ind og så ville jeg gerne kunne se hvor mange der rent faktisk søger om et lån.

kan det ikke lade sig gøre??? med en salgssporing kode????

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 12:52

Aaaah. Adwords har ikke været nævnt før.

Du skal oprette "Conversion tracking" i Google Adwords og derefter indsætte den kode du får der, på bekræftelsessiden. Så registreres det hvis adwords har genereret et salg. Som bonus (eller for at give sig selv credit) så registreres det faktisk i op til 30 dage efter. Dvs. trykker brugeren på din adwords annonce idag, forlader sitet og vender tilbage om 20 dage og køber, så vil dette køb blive tillagt det gamle adwords klik.

Hilsen Jacob

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55

webanalytiker:
Som bonus (eller for at give sig selv credit) så registreres det faktisk i op til 30 dage efter. Dvs. trykker brugeren på din adwords annonce idag, forlader sitet og vender tilbage om 20 dage og køber, så vil dette køb blive tillagt det gamle adwords klik.

Gælder det også hvis brugeren anden gang benytter sig af et nyt adwords klik?

Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 14:05

er bekræftelsessiden min forside???

jeg bruger sådan en drag and drop hjemmeside fra weebly jo, så i tvivl hvor jeg skal indsætte den kode. om det bare er øverst på forsiden jeg skal indsætte en html boks med koden eller om det er samme sted som jeg har indsat google analytik koden???

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:22

Hej

Salgssporingskoden bør du sætte på den "action" som du aller helst vil have dine besøgende til at gøre på dit eget site. Så vidt jeg kan se er det at klikke på nogle af de affiliate links du har på siden.

Normalt eksekveres salgssporingskoden på en bestemt side og ikke når nogen blot klikker på et link. Jeg har dog lige skrevet et blogindlæg om Adwords salgssporing på onClick event. Her er en teknisk løsning på hvorledes man tracker på selve klikket. Om det kan lade sig gøre i weebly skal jeg ikke kunne sige.

Mvh Jesper Jørgensen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)