Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

snabelfantshop.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er,

Jeg tager mig af konens hjemmeside til hendes tøjbutik, og henover weekenden er vi netop blevet færdige med det nye layout. Så var det jo jeg tænkte at jeg ville høre en kommentar eller to, og måske endda et par gode råd, fra alle jer herinde.

Vi har at gøre med en DanDomain-webshop løsning, hvilket naturligvis har sine begrænsninger rent designmæssigt. Lad mig alligevel høre hvad I synes der mangler/kunne være bedre/bare er lige i skabet.

Nyhedsbrev er på trapperne, og skulle gerne være klar i løbet af de kommende dage.

www.snabelfantshop.dk

På forhånd tak
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 20:08

Hej Peter.

Der er rigtig mange gode ting ved hjemmesiden. Sjovt navn, masser af tilbud på forsiden, dankortbetaling osv. Det er alt sammen super godt Smile

Der er selvfølgelig også ting som kan gøres bedre. Her får du en række blandede kommentarer:

• Jeg bliver temmelig forvirret på jeres forside. Der er for mange forskellige stilarter, for eksempel varierer fonten alt for meget i både type og farve efter min smag. Vælg en generel font for siden og brug FED skrift langt mindre. Det er især den fede skrift, der er årsag til min forvirring.
  • Du skriver "fri levering ved køb over 500 kr." to steder - det burde være nok én gang.
  • Menuen med salgsbetingelser etc. hopper mærkeligt i min browser (firefox)
  • Når man lægger en vare i kurven, bliver man stående ved produktbeskrivelsen, kan du ikke sætte shoppen op, så man ryger direkte til kassen?
  • Du kunne med fordel indsætte stemningsbilleder, glade børn, der leger eller lignende - selvfølgelig iført jeres varer. Fx som dem de har på: www.smaahjerter.dk (læg også mærke til, hvordan de anvender skrifttyper og farver). Disse billeder vækker følelser og sender dermed et godt signal til potentielle kunder.

Det var mine kommentarer - håber det kan bruges.

Held og lykke med shoppen Smile

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:29

Hej Peter syntes din side er rigtig pæn, syntes ikke du skal efterlige den andre sider, som der bliver foreslået, hold dig unik, enhver kan gå i andres fodspor, det er sværre at sætte sine egne, for så skal man jo gå en ny vej..Indifferent

Jeg syntes også det er rigtig godt man kan købe varerne uden at man skal oprette sig i dit system, for det er for træls.

Kurven til gengæld er lidt svært at få øje på når man har lagt varer i den..

B.

Shape the future, or die trying 8-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47

Mine kommentarer:

Jeg elsker navnet! Men jeg synes godt nok, siden er rodet. Der er alt for mange informationer, som står nærmest oven i hinanden. Nogle er mindre vigtige end andre og kunne derfor fint nøjes med at være ovre til venstre under de tilbud, der er der.

Desuden synes jeg, det er synd, at banneret foroven med navnet i er fyldt ud med links til de forskellige kategorier. Det forvirrer for mig mere, end det gavner. Og jeg bliver lidt irriteret over, at man 'ødelægger' det ellers fine hoved. Sæt dog et stemningsbillede ind i stedet.

Det kunne være rart med en bedre opdeling mellem de enkelte tilbud/oplysninger, som lige nu er på forsiden.

Keep it simple! Lige nu ser man ikke halvdelen af det, der er der, fordi det er så forvirrende.

Hvis I vil udsende nyhedsbrev, skal der vel også være mulighed for at tilmelde sig det?

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:37

Har taget et hurtigt kig på siden. Mine umiddebare tanker er, som andre også har nævnt, at de skiftende skriftstørrelser på forsiden forvirrer en anelse. Nogle gange kan det dog benyttes med fordel, alt efter hvor og i hvilken forbindelse. Men pas på ikke at gøre det for meget..

Ang. farvevalg, så signalerer de jo godt at her har vi med børn at gøre. Desværre fjerner de lidt mit fokus fra det dejlige farverige børnetøj, men alligevel kan jeg godt lide dem. En neutral grå ville f.eks. være helt forkert. Men; det er jo en smagssag! Smile

Når jeg klikker på en kategori, så mangler jeg lidt billeder... pt. er der listet yderligere kategorier - hvilket er fint - men der må gerne krydres med lidt billeder, så min nysgerrighed skærpes. Det er super dejligt børnetøj I sælger - og til ganske fornuftige priser!!!

Og navnet på butikken udtrykker et strejf af humor - det huskes altid bedre end et "gængs" navn. Godt fundet på! Yes

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 13:50

Benjamin4295:
Hej Peter syntes din side er rigtig pæn, syntes ikke du skal efterlige den andre sider, som der bliver foreslået, hold dig unik, enhver kan gå i andres fodspor, det er sværre at sætte sine egne, for så skal man jo gå en ny vej..Indifferent

Hej Benjamin.

Jeg tror, du misforstår mit budskab. Jeg taler slet ikke om at efterligne (kopiere) en anden side. Mit henvisning var blot ment som eksempel på, hvordan stemningsbilleder kan virke, og hvordan skrifttyper kan holdes i en generel linje.  Så det var blot en opfordring til at holde stilen mere simpel, og det er absolut ikke ulovligt at lade sig inspirere af andre sider... Smile

Fortsat god dag

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 13:58

sandfær-andersen:
Hvis I vil udsende nyhedsbrev, skal der vel også være mulighed for at tilmelde sig det?

Ved bestillingsformularen har de automatisk sat nyhedsbrevet på. Man kan klikke det af, hvis man ikke ønsker det.

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:58

Frække farver- men jeg troede lige at det var "spar XXX antal kr" jeg skulle betale, og ikke prisen- måske det skulle deles mere op-eller skrives i mindre typer??
Men jeg er nu ret vild med de farver..

MVh Claus www.frydefydefuld.dk 

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 19:44

Hej alle sammen,

Tak for de mange kreative input, som vi helt sikkert har taget til os! Noget af det i nævner ovenfor, som billederne der kan ledsage de forskellige kategorier, er allerede på vej. Andet vil vi i hvert fald overveje - som at gøre forsiden mere overskuelig.

Jeg samler en lille testgruppe i næste uge og får dem til at besøge siden med henblik på at afdække hvor let det er at finde forskellige varer (hvor mange klik det kræver). I samme momentum  vil jeg bede dem komme med en vurdering af brugen af skrifttyper på forsiden, herunder farvevalg.

Endnu en gang tak for de konstruktive kommentarer - lad der endelig komme flere :-)

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:52

Hej Peter

Er enig med Bettina om at siden virker meget rodet, når man kommer ind på den.
Det fjerner for mit vedkkommende fokus fra det væsentlige, nemlig produkter og tilbud.

Hvis I gerne vil have knald på farverne, kunne I måske bruge de 4 farver til at
i kategorierne Baby pige, Baby dreng, Pige og dreng, så eksempelvis baggrundsfarven,
ændrede sig når man var i den pågældende kategori.

Det kunne måske være en god øvelse og prøve lidt "dogme design", og besluttede sig for
kun at bruge 2 forskellige skrifttyper i ikke alt for mange str.

Max 4-6 forskellige farver

Det er vel nok med at man kan klikke på kategorierne i toppen.

En menu i siden eller i toppen.

God fornøjelse med siden.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)