Hej Amino'er, Jeg tager mig af konens hjemmeside til hendes tøjbutik, og henover weekenden er vi netop blevet færdige med det nye layout. Så var det jo jeg tænkte at jeg ville høre en kommentar eller to, og måske endda et par gode råd, fra alle jer herinde. Vi har at gøre med en DanDomain-webshop løsning, hvilket naturligvis har sine begrænsninger rent designmæssigt. Lad mig alligevel høre hvad I synes der mangler/kunne være bedre/bare er lige i skabet. Nyhedsbrev er på trapperne, og skulle gerne være klar i løbet af de kommende dage. På forhånd tak |
Hej Peter.
Der er rigtig mange gode ting ved hjemmesiden. Sjovt navn, masser af tilbud på forsiden, dankortbetaling osv. Det er alt sammen super godt
Der er selvfølgelig også ting som kan gøres bedre. Her får du en række blandede kommentarer:
- Jeg bliver temmelig forvirret på jeres forside. Der er for mange forskellige stilarter, for eksempel varierer fonten alt for meget i både type og farve efter min smag. Vælg en generel font for siden og brug FED skrift langt mindre. Det er især den fede skrift, der er årsag til min forvirring.
- Du skriver "fri levering ved køb over 500 kr." to steder - det burde være nok én gang.
- Menuen med salgsbetingelser etc. hopper mærkeligt i min browser (firefox)
- Når man lægger en vare i kurven, bliver man stående ved produktbeskrivelsen, kan du ikke sætte shoppen op, så man ryger direkte til kassen?
- Du kunne med fordel indsætte stemningsbilleder, glade børn, der leger eller lignende - selvfølgelig iført jeres varer. Fx som dem de har på: www.smaahjerter.dk (læg også mærke til, hvordan de anvender skrifttyper og farver). Disse billeder vækker følelser og sender dermed et godt signal til potentielle kunder.
Det var mine kommentarer - håber det kan bruges.
Held og lykke med shoppen