Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring til Gaming site

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Har åbnet www.Gamepoints.dk her d. 20/10.

Gamepoints er en side for primært unge mennesker med interesse inden for spillet Counter-strike.


Det som folk kan, er at optjene points ved at tilmelde sig på annoncørernes hjemmesider, som de efter vil modtage point for, som de efter kan handle for i vores gameshop.

Produkter vi har er Ventrilo, Bouncer(BNC), TeamSpeak, IRC-bot og vi tilbyder osse .DK domæner.

 

Har 350 brugere nu, vil gerne have mit budskab ud til nogle flere gamere,

 

Nogle her som har en side inden for counter-strike/gaming som måske var interesseret i at hjælpe? Give mig et godt tilbud? banner bytte, et eller andet, er åben for alle tilbud :)

 

Håber jeg hører fra jer,

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Smart koncept. 

Jeg ville sponsorer en masse klaner uden sponsorerer, bare med simple ting som f.eks. Ventrilo servere. Og så få reklamepladser på deres IRC rum. Finde nogle som har mange idlers i deres kanal, og som ikke har en sponsor. Børn i den alder elsker alt der er gratis. 

 

 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Kom lige forbi siden rent tilfældigt, syntes det er et meget godt koncept.

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at hjælpe dig med siden.

Har ikke de store evner når det kommer til programmering, men jeg kunne evt. opdatere i reklamer og sådan. Har set at flere kampanger som du reklamere for er udløbet.


 

Med venlig hilsen

Peter Olesen.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er så mange sider hvor du muligvis kan lave aftaler med...Så har du evt. også Boomtown.

Prøv bare at skriv CS på google.dk og marker "sider fra danmark" så skal du se Forumer, butikker, debatsider og mange andre ting. Der er et kæmpe marked indenfor CS-spillet !

Prøv evt. at kontakte Sierra [mener jeg de hedder], producenten af CS og hør om du kan få noget ud fra dem.

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

zimonb:

Nogle her som har en side inden for counter-strike/gaming som måske var interesseret i at hjælpe? Give mig et godt tilbud? banner bytte, et eller andet, er åben for alle tilbud :)


Hej zimonb.

Jeg har selv spillet rigtig meget counter-strike (cs 1.6), og har været meget aktivt. Med sponsor, site, mIRC m.m.
Jeg synes dit projekt lyder KANON spændende - har selv været med til at starte projekt der mindede lidt om dit.

Nu er jeg med i et firma - og vi vil gerne høre lidt om mere om dit site, dine idéer og andet.

Vi vil gerne hjælpe med at markedsføre dit site til de unge, så du kan få en masse brugere.
Vi tror på det kan lykkedes.

Skriv til mig for at høre meget mere, eller få et tilbud.

Med venlig hilsen
Jacob

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var jer ville jeg starte med at gøre det muligt at komme ind på "shop" siden uden at logge ind. I kan jo evt bare deaktivere "køb" knappen, eller alternativt placere noget login når man vil checke ud. Som jeg ser det ville det medføre 2 fordele.

1. Dine besøgende ville rent faktisk kunne se hvad du tilbyder inden de bruger deres kostbare tid på at oprette en bruger. Jeg tror du mister en del potentielle kunder på dette.

2. Dine produkter ville kunne indekseres af google og med lidt arbejde kunne du formentlig også hente den del besøgende derigennem.

Derudover synes jeg de forslag der er kommet lyder fornuftigt. Sørg for at de ventrilo servere i sponsorerer har jeres webadresse som server navn,´sponsorer nogle irc bots der også indeholder en form for reklame.

Det er stadig masser af muligheder til at hente flere brugere :)

Prøv at kigge på martins bog e-pusher (www.e-pusher.dk) Den kan nok hjælpe dig med at opdatere selve din side, så du ikke spilder den indsats du ligger i markedsføring.

God fornøjelse :)

Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

kukuluksu:
Skriv til mig for at høre meget mere, eller få et tilbud.
Hej,

Tak for dine ord,

Vil da gerne høre hvad du kan tilbyde mig? Hvem arbejder du for m.m?

Kontakt mig evt på mail simonbrask@hotmail.com (msn)

Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja er mange gode steder jeg kan få reklame ind, som boomtown m.m ja, men det koster en halv kanon jo, er på s.u, så svømmer ikke lige i penge lige p.t, desværre. :)

 

Men ja, er mange gode muligheder.
Søger bare nogle folk som skal hjælpe med det,

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Dianapigen:

Kontakt mig evt på mail simonbrask@hotmail.com (msn)


hej simon.

Har skrevet til dig. (email)
Så håber at du også bruger email - og ikke kun msn.

Med venlig hilsen
Jacob

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Dianapigen:

Kontakt mig evt på mail simonbrask@hotmail.com (msn)


hej simon.

Har skrevet til dig. (email)
Så håber at du også bruger email - og ikke kun msn.

Med venlig hilsen
Jacob

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)