Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har idé ...men mangler en "partner" som ved meget om hjemmesideproduktion/økonomi..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg tror måske jeg har fundet frem til en ide der på sigt kan blive lige så populær som dba.dk ..... men mangler bare en som kan søsætte projektet. Jeg vil selvfølgelig ikke her nævne hvad det drejer sig om...men det er en hjemmeside ide jeg daglig undrer mig over ikke findes ( endnu .... ) .....Jeg har selv mulighed for at sætte adskillige hundrede tusinde kroner i projektet. Hvad gør man, når man har ideen men så heller ikke mere :) ??

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 15:07

Hej Dragonheart.

De fleste ideer findes allerede et sted derude i cyberspace, men det betyder jo ikke at den ikke kan bruges igen (se bare hvor mange webshops der findes).

Det første du skal gøre er at dele din idé med nogen!!!

Det kan være én du stoler på, eller en udefra kommende. Evt. kan du bede vedkommende underskrive en fortrolighedserklæring (kan findes på bl.a. ivækst.dk)

Når du har fået ideen analyseret lidt bedre (hvis du ikke allerede har gjort det) kan du begynde at indhente tilbud på opsætning/programmering m.v. (der skal man altså være virkelig skarp i spyttet for ikke at blive "snydt" p.g.a. for dårligt fodarbejde).

Du er velkommen til at fortælle lidt mere i en PM i fortrolighed. Så skal jeg gerne hjælpe med det jeg kan, eller give dig et par gode kontakter.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 19:52

Hej Dragonheart,

Du skal sørge for, at få din idé struktureret og finde ud af, hvem din målgruppe er, hvordan du vil nå dem, hvordan din side skal bygges op osv.

Sørg for at skrive tingene ned (så er det bl.a. også lettere at sende et oplæg til en webudvikler) og indhent nogle priser, så du får dannet dig et overblik over økonomien.

Og tag så og kig på det hele én gang til! Holder idéen? Er der opbakning fra leverandører og samarbejdspartnere? Tror du selv 110% på projektet?
Hvis svaret er ja, så er det bare igang med produktionen og markedsføringen. Hvis svaret er nej, så prøv igen Stick out tongue

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har behov for hjælp. 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:58

Hej

Jeg ved en del om hjemmeside produktion og økonomi generelt, men ikke meget om hjemmesidedrift.

Jeg samarbejder med stort (efter dansk målestok) softwarefirma i Indien der arbejder for 10$ i timen og leverer et pænt arbejde. Jeg kan hjælpe med forretningsmodellen, projektbeskrivelsen, lede projektet sammen med indisk projektleder og levere et færdigt firma og lave SEO, finde billig og god hosting.

Hvis du er interesseret i en form for partnerskab kan du sende en mail til gww08@yahoo.com og fortælle lidt mere om din ide...

Mvh

Anders

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 16:58

Hej Dragonheart

Du har ikke aktiveret personlig e-mail. Men du er velkommen til at kontakte mig via personlig mail.

Hvor i landet holder du til ?

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:16

Hej

Har du noget materiale klar omkring projektet? Produktspecifikation/kravsspecifikation.

Hvis det er tilfældet, så vil vi gerne tage et kig på det og komme med et estimat.

Hvis det ikke er klar endnu kan vi hjælpe med at lave specifikationen for dig. Vi underskriver gerne en fortrolighedserklæring.

Hvis projektet er mere omfattende at få udviklet end hvad der er plads til i budgettet vil vi gerne kigge på en aftale hvor der betales en del af udviklingsomkostningerne kontant og den resterende del bliver betalt med en mindre ejerandel.

Vi kan tage en lille snak pr. tlf (jeg kan fanges på psj@taketwo.dk) om hvordan vi evt. kan hjælpe dig med at få søsat dit projekt.

De kompetencer vi vil kunne stille til rådighed (hvis der er tale om at vi modtager en ejerandel) er programmering, design, økonomistyring samt vi har en del forskellige markedsføringskompetencer (rangerende fra phoners til valgkampsansvarlige) i det nærmeste netværk.

Jeg håber at høre fra dig.

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)