Hejsa Jeg tror måske jeg har fundet frem til en ide der på sigt kan blive lige så populær som dba.dk ..... men mangler bare en som kan søsætte projektet. Jeg vil selvfølgelig ikke her nævne hvad det drejer sig om...men det er en hjemmeside ide jeg daglig undrer mig over ikke findes ( endnu .... ) .....Jeg har selv mulighed for at sætte adskillige hundrede tusinde kroner i projektet. Hvad gør man, når man har ideen men så heller ikke mere :) ?? |
Hej Dragonheart.
De fleste ideer findes allerede et sted derude i cyberspace, men det betyder jo ikke at den ikke kan bruges igen (se bare hvor mange webshops der findes).
Det første du skal gøre er at dele din idé med nogen!!!
Det kan være én du stoler på, eller en udefra kommende. Evt. kan du bede vedkommende underskrive en fortrolighedserklæring (kan findes på bl.a. ivækst.dk)
Når du har fået ideen analyseret lidt bedre (hvis du ikke allerede har gjort det) kan du begynde at indhente tilbud på opsætning/programmering m.v. (der skal man altså være virkelig skarp i spyttet for ikke at blive "snydt" p.g.a. for dårligt fodarbejde).
Du er velkommen til at fortælle lidt mere i en PM i fortrolighed. Så skal jeg gerne hjælpe med det jeg kan, eller give dig et par gode kontakter.
Mvh.
ditbrugtmarked