affiliate program? hvad er det
Mange TAK til alle
mvh Rigo
|
Affiliate program, er når man f.eks. betaler procenter af salg, til folk der henviser til jeres side.
affiliate program? hvad er det
Mange TAK til alle
mvh Rigo
|
Affiliate program, er når man f.eks. betaler procenter af salg, til folk der henviser til jeres side.
|
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
OK, hvordan forgår det ? pris ? PT, er Goggle ved at være en halv dyr affære, så er der beder alternativer ?
|
Forskelligt fra netværk til netværk, hvor dyrt det er komme i gang. www.partner-ads.com skulle være nogle af de billigste at komme i gang med. Ved ikke helt præcist hvordan implementeringen af koden fungerere.
Ellers kan du jo købe trafik direkte af folk med tøjrelaterende sider. F.eks. hos mig, men jeg er en meget lille fisk, ville højst kunne sende et par hundrede klik om måneden. Godt nok fra folk der er på udkig efter at købe tøj over nettet, så det kvalitetsklik. Men ved slet ikke du syntes det kan betale sig. Hvis du fik et affiliate program ville det ihvertefald være meget lettere. Og det er jo risikofrit for dig, for det er jo "no cure - no pay", altså du betaler først procenter når nogle køber noget. |
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Priserne på oprettelse af en affiliate program svinger noget, eks tager Adfair ikke en oprettelse pris, TradeDoubler tager et sted mellem 30-50.000 sidste jeg talte med dem. Hvis du vil gå videre med at opsætte et program så ville det være godt for dig at gøre det nu. Så kan du muligvis nå med i jule promoveringerne fra dvs affiliates. Du kan læse mere om affiliate marketing på min affiliate marketing WIKI eller er du også velkommen til at sende mig en mail, jeg har efterhånden sat mange affiliate programmer op. |
Hmmm skal lige tænker over det noget mere |
Ok, tænker lige over det, har lidt travl fortiden |
Hej RigoRigo Det virker helt fint via 3modem. Hvorfor sender du trakikken fra dk domæne til com domæne når du har banner og links til. ? Ang. Affiliate hvis du kører oscommerce så findes der et modul til dette på oscommerce.com Har du prøvet og tale med euroads.dk de skulle ikke tage startup feeds og du kan lave for en periode og et beløb after dine ønsker. |
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Siden når også helt til Jegindø, men jeg vurderer nok, at du sælger minimalt herovre. mvh Hans |