Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken uddannelse har DU?

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

En hhx'er og så er jeg pt. multimediedesigner studerende, for at få lidt papir på noget af det jeg kan. Fritiden bruger jeg så på at studere en masse andet, lave hjemmesider og udvikler spændende webkoncepter, som jeg forhåbentligt snart kan fortælle jer mere om :)

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:22

Jeg er selvlært. Født sælger - og har dyrket det lige siden.

Mvh. Esben Gadsbøll

www.WhiteAway.Com

Fra Herning
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Poker Tours Skrevet kl. 09:27

Jeg læser BDE - Buisness Development Engineer

En uddannelse som jeg selv er rigtig glad for. Tager uddannelsen med håb om at blive iværksætter, og allerede under mit studieforløb får jeg mulighed for at starte virksomheder op, arbejde med det som projekt på hvert semester og får rådgivning og vejledning dertil.
Så er render man rundt med en lille iværksætter i maven så er det ihvertfald et godt valgt.
Endvidere er der også mulighed for at komme til udlandet og læse, men det har jeg desværre ikke sat mig så meget ind i, da det ikke bliver aktuelt for mig selv.

Men hvis det lyder for noget som dig, så kan du læse lidt mere på:
http://hih.au.dk/default.aspx?ID=2239

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 10:22

Mikkel deMib Svendsen:

> Men lad mig høre fra Jer folkens - hvilken uddannelse har du?

Ingen. Jeg har lært det jeg har brug for hen ad vejen :)

Det er jo den samme uddannelse jeg har ;o)

Og så har jeg lært rigtigt meget i "Livets Skole"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40

Jeg gennemgår pt. en Datalogi (Computer Science) uddannelse ved Århus Universitet.

Og derudover er der selvfølgelig det compulsory selvindlæring siden man kunne læse!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:41

Ja, jeg har heller ikke nogen uddannelse. Men har da klaret mig ok og lært en masse alligevel.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 10:47

Jeg hørte et gang for nu snart mange år siden en foredragsholder omkring uddanelser på vores gymnasie. Han sagde en ting som simpelthen har brændt sig på min hjernehinde.

Han sagde " 80% af dem der har læst til en bestemmt uddannelse arbejder kun i meget kort til indenfor dette, og starter på et job der slet ikke eller bare fjernt har relation til din uddannelse"

Jeg ved ikke om 80% passer, men jeg er sikker på at en stor del har det på den måde.

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 10:49

Ingeniør - produktion.

Vil tro den er i stil med BDE nævnt herover - de brede ingeniøruddannelser er knaldgode og oversete efter min mening. Man bliver en god generalist (naturligvis med lavere faglighed til følge) der kan træde ind på alle/mange niveauer - produktion, planlægning, økonomi, hr mv.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:10

Jeg har læst musik og kommunikation på Aalborg Universitet og er gået ud med en BA-grad, fordi jeg opdagede, at det var sjovere at arbejde og være far end at gå i skole.

"Musik og komunikation," spørger mange, "er det ikke en lidt speciel kombination?" Men nej. Som én af mine venner sagde, da jeg skulle lave ansøge om at lave netop den kombination: "Så kan du jo blive rockmusiker og din egen promotor."

Well - sådan gik det jo ikke helt.

Men jeg synes jo stadig, det er vigtigt at have et solidt fagligt grundlag for at lave det, man beskæftiger sig med. Formel uddannelse er ikke nødvendigvis den eneste vej til dette. F.eks. kender jeg mange musikere, der er dygtigere end jeg selv, men som har øvet sig meget i stedet for at gå på universitetet. Min bedste musiklærer var i øvrigt smed. Han underviste os slet ikke, men vi var velkomne til at komme hjemme hos ham og spille alt det, vi havde lyst til.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DJB:
Men lad mig høre fra Jer folkens - hvilken uddannelse har du?

- HHX, Århus Købmandsskole

- Handelselev m/speciale i salg

- International markedsføring og handel på deltid, Århus Business Center (giver adgang til HD 2. del)

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)