Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producering af møbel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har selv været ved tegnebrættet og tegnet et fladskærmsmøbel i et rigtigt flot og tidløst design.

- men hvem kan producer sådan et for mig, i den virkelige verden - eller endnu sjovere, hvordan man kan bedst markedsføre sig med det, hvis man kun har én prototype? Det er et design som fx B&O's produkter ville matche godt sammen med.

Jeg regner med at skal have en møbelsnedker til at kigge på det, men hvad siger I? Har I evt nogle gode råd? Har ikke tænkt mig at lave en forretning ud af det, men kunne da være sjovt at se, om nogle kunne tænke sig at købe designet eller lign.

Fortsat god aften :-)

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 21:27

har du taget kontakt til Fritz Hansen ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 09:40

Nej, jeg har ikke kontaktet Fritz Hansen, for jeg kunne forestille mig at De er den aller dyreste (og måske bedste...) møbelfabrik i Danmark.

Så vil egenligt hellere høre, om nogle af Jer har nogle forslag til, hvordan man kan "sælge" det her design? :-)

- Skal have lavet en prototype, korrekt, men tror jeg forhører mig hos nogle "små" møbelsnedkere først, før jeg begynder at høre ad hos Fritz Hansen.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 16:00

Hej SGreve,

Det kommer jo lidt an på dit segment/målgruppe.
Men tror det vil være en god ide, at få udarbejdet en prototype (så du har noget at præsentere).

Mht. møbelfabrikker kan jeg nævne at du i den billige ende kan finde Tvilum Scanbirk og Bodilsen, som begge levere til bl.a. Ikea, Jysk mfl..
Ellers kunne det være BoConcept eller Bolia, som begge er lidt mere "hippe/smarte".

Vh. Jan

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:47

Hejsa.

Jeg/vi har kontakt til møbelbranchen og detail branchen generelt, både i DK og Skandinavien, samtidig har vi kontakt og samarbejde med fabrikker i Danmark og udland, med henblik på fremstilling af møbler, interiør m.v.

Prøv og send mig en email på co@m-o-design.dk, så kan vi måske prøve og se om vi kan hjælpe med at igangsætte dette produkt, måske har du også andre designs som kunne have vores interesse.

Forsat god dag, ser frem til at hørs :-)

Claus Ovesen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)