Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

http://elins-kontorservice.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have en feedback på hjemmesiden http://elins-kontorservice.dk

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 01:24

Jeg troede i solgte rengøring ved første øjekast på siden. Farvene er alt for matte og kedelige og den blomst i venstre side er meget malplaceret - hvorfor er den der?

Statistiken ude i højre side ville jeg helt sikkert også fjerne, ingen grund til at vise konkurrenter og andre hvor mange besøgende man har. Det virker meget ligegyldigt.

Generelt set ville jeg aldrig købe noget bogholderi/regnskab fra den hjemmeside, den virker alt for amatør agtigt og når det handler om penge skal det se seriøst ud - som om man mener det. Jeg synes simpelthen ikke det design sælger jeres produkt godt nok. Det lyder måske hårdt, men det er nu sådan jeg ser det.

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 09:41

PeterGreve:

Jeg troede i solgte rengøring ved første øjekast på siden. Farvene er alt for matte og kedelige og den blomst i venstre side er meget malplaceret - hvorfor er den der?

Statistiken ude i højre side ville jeg helt sikkert også fjerne, ingen grund til at vise konkurrenter og andre hvor mange besøgende man har. Det virker meget ligegyldigt.

Generelt set ville jeg aldrig købe noget bogholderi/regnskab fra den hjemmeside, den virker alt for amatør agtigt og når det handler om penge skal det se seriøst ud - som om man mener det. Jeg synes simpelthen ikke det design sælger jeres produkt godt nok. Det lyder måske hårdt, men det er nu sådan jeg ser det.

Den blomst til venstre er hendes logo - syns ellers den vises fint også på din underliggende sider så det burde være indlysende.

Det er IKKE vores produkt men Elins - det er for en kunde - og ja det lyder lidt hårdt din kritik , men det er din mening.

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 09:51

Fair, men blomsten signalerer mere blomsterhandler end den signalerer bogholderi efter min mening. :-)

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Herning
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Poker Tours Skrevet kl. 09:54

De billeder du har lagt ind har hvid baggrund, det ser lidt sjovt ud ovenpå den farve baggrund du har. Enten skulle man ramme det ind, eller også får farven til at flyde sammen med billedets baggrund.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)