Vi søger en PHP-programmør som også kan lave webdesigns, knapper, bannere, logoer, m.v. til herrik.dk, som bl.a. står bag ungnyt.dk.
Der er tale om arbejde baseret på procentlønning af indtjeningen i det første års drift. Alle vores websites er annoncefinancierede, indtil videre med succes.
Der er cirka tale om 5-10 timers arbejde om ugen.
Du vil komme til at indgå i et samarbejde med kontoret i København. Samtale foregår typisk via telefon, MSN Messenger, m.v.
Håber det har interesse. Jeg kan kontaktes på telefon: 31 77 37 66.
Vi søger en PHP-programmør som også kan lave webdesigns, knapper, bannere, logoer, m.v. til herrik.dk, som bl.a. står bag ungnyt.dk.
Den slags skl du bruge en grafiker, ikke en programmør til, hvad får dig til at tro at du kan lede en virksomhed der skal leve af at drive websites når du ikke kender forskel på en programmør og en grafiker?
Den slags skl du bruge en grafiker, ikke en programmør til, hvad får dig til at tro at du kan lede en virksomhed der skal leve af at drive websites når du ikke kender forskel på en programmør og en grafiker?
Ro på ro på ro på. Hvorfor den fjendtlige stemning ?
Vi søger en PHP-programmør som også kan lave webdesigns
Dvs. han skal bruge en PHP programmør, som udover at kunne PHP også kan lave webdesigns. Er det så slemt? Hvad har det med mandens evner til at drive virksomhed at gøre?
Har du PMS Mikkel? Det er ikke skolegården det her, hvor bøllen er den seje dreng.
Come on Mikkel. Skulle det være umuligt at finde en person som er god til 2 ting på en gang? Det er en sjældenhed at man har det tekniske snilde som der ligger i programmering samtidigt med at man er kreativ, men det findes jo selvfølgeligt ligesom alt muligt andet. Jeg har selv kendt en person som var et matematisk geni, så at sige, samtidigt med at han var meget kunstnerisk. Bare fordi at DU ikke kender til det, betyder jo ikke at det ikke findes.
Og enhver som ikke tolker dit indlæg som bare en smule fjendtligt må da være dybt idiot.
Lad os nu begge holde os uden for denne diskution, da ingen af os to er det som trådstarter efterlyser.
Det er en sjældenhed at man har det tekniske snilde som der ligger i programmering samtidigt med at man er kreativ, men det findes jo selvfølgeligt ligesom alt muligt andet.
Det er jo basalt endnu en forespørgsel, der bedst kan oversættes til: "Jeg har ideen, du skal lave arbejdet"
Der findes meget dygtige folk der kan begge dele. er selv en!(selvfed sorry) arbejder sammen med en! vi kan også en hel del mere end php og grafisk arbejde.
MySQL, SQL, CSS, html, xhtml, java, php, photoshop, illustrator, indesign flash og 3Dmax, det er hvad 11 års arbejde kan resultere i.
Problem når skaden er sket, du begynder at svare og skrive breve i php, og gennemløber en diskution i et forud defineret array.
Det var bare for at oplyse lidt.
Dog vil jeg råde dig til "for at holde prisen nede", ved at finde nogle der er igang med at udvikle sig inden for området.
Det er en sjældenhed at man har det tekniske snilde som der ligger i programmering samtidigt med at man er kreativ, men det findes jo selvfølgeligt ligesom alt muligt andet.
Det er jo basalt endnu en forespørgsel, der bedst kan oversættes til: "Jeg har ideen, du skal lave arbejdet"
Fuldstændig enig. Jeg ville aldrig tage den opgave medmindre at jeg ikke havde så meget at lave, og at jeg inden for kort tid så noget afkast. Og ALDRIG... uden en skriftlig aftale.
Der findes meget dygtige folk der kan begge dele. er selv en!(selvfed sorry) arbejder sammen med en! vi kan også en hel del mere end php og grafisk arbejde.
MySQL, SQL, CSS, html, xhtml, java, php, photoshop, illustrator, indesign flash og 3Dmax, det er hvad 11 års arbejde kan resultere i.
Med andre ord ... du er koder og er blevet presset til at lave grafik og har derfor grafiker-skills til husbehov.
Enten er du en dygtig grafiker, med kode kendskab, eller også er du en dygtig koder med overfladiske grafiske evner eller også er du lige dårlig til begge dele. Hvis du kigger på hvordan din højre og venstre hjernehalvdel arbejder sammen, er det fysisk underbyggelse for at det er sådan det hænger sammen.
Kan ikke huske detaljerne og det har endnu aldrig slået fejl.