Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering

Side 6 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville blot lige rose Amino forummet for en enorm mængde inspiration... (Jeg er blevet lidt afhængig og må forbi mindst en gang om dagen)

Historien om Vordingborg Køkkenet synes jeg er fantastisk - og det har jeg faktisk skrevet en lille artikel om - og den er nu afsat til den lokale erhvervsavis - fantastisk gratis reklame for mit lille firma. og for at citere Mikkel deMib
 
"Der er to muligheder: Enten gør Vordingborg Køkken noget ved dette nu, og betaler det det koster - eller også vil denne side (og muligvis flere "børn" af den) blive ved med at "drille" dem. Flere og flere forbrugere bruger nettet til research inden de køber noget og de vil se denne side. Og det bliver ikke billigere at deale med det om et år ..."
 
Så er det lidt sjovt at være med til at puste til ilden... Gad vide hvor mange der læser artiklen offline også lige skal se det online...
 
Der er intet nyt i historien jeg opsummerer den bare men du kan alligevel lige se min vinkel her: http://www.strategen.dk/vordingborgk.htm
 
Endnu en gang min kompliment til et fedt forum som giver en masse inspiration... (og stjæler en masse tid)
Side 6 ud af 6 (51 indlæg)