Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TYPO3 priser- Taget i røven???

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Godt forslag, det har jeg gjort;)

Smid mig gerne en pris på et nyhedsbrev og en katalog bestilling?

På forhånd tak

Jesper Sørensen

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:13

send mig

1. din email

2. designet (hvis du har det...har ikke læst hele tråden igenne)

3. deadline

min mail er: peter.skouhus@1902software.com

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 02:18

Hej Peter,

Mail sendt!

/Jesper

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 09:29

Du har fået et fastpris tilbud. Det vil sige leverandøren påtager sig risikoen for eventuelle fejl estimeringer, og uforudsete problemstillinger. En risikofaktor på omkring 3,2 er meget normal i IT branchen.

Et esimat på 4 timer lyder umidelbart meget fair i mine øre.

Det er meget ofte "Bedst eller billigst".

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 09:54

ISO24:
Nu begynder du måske at diskuterer noget som du er ikke er inde i. Fordi alle ikke bor i DK så kan man sagtens være en del af et 100% legalt og lovligt firma. Måske du skulle tjekke epn lidt. 70% af alle nyoprettede firmaer i Tyskland og Frankrig er LTD. Dvs alle disse er illegale?

Måske ikke men det lugter lidt af :

Bosat i danmark, engelsk ltd, holdingselskab på cyperen, bil på belgiske plader og et "no name" kreditkort.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 09:56

Hejsa.
Hvor meget har du betalt lige nu, fordi du skulle da seriøst overveje at skifte leverendør.

Ikke at jeg vil promovere os selv, men selv om vi er et okay stort firma også med it-konsulenter og mere, kan det her altså ikke passe.
Vi laver stortset Alle vores hjemmesider i TYPO3, og det tager godt en dag, max 2 dage.

Og nyhedsbrev der skal du måske overveje at bruge www.ebrev.info , det er ligefør det kan alt hvad du behøver. og det er virkelig billigt!. du betaler kun for hvad du bruger.

Men altså du kan give mig et kald på 70 122 123 og spørge efter Simon. så kan vi snakke om det?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 11:40

Runge:

Du har fået et fastpris tilbud. Det vil sige leverandøren påtager sig risikoen for eventuelle fejl estimeringer, og uforudsete problemstillinger. En risikofaktor på omkring 3,2 er meget normal i IT branchen.

Et esimat på 4 timer lyder umidelbart meget fair i mine øre.

Det er meget ofte "Bedst eller billigst".

Hej Runge,

Forklar venligst hvad en risikofaktor på 3,2 er?

Og hvor kommer de 4 timer fra?

På forhånd tak

Jesper Sørensen

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 11:53

Hej Simon,

tak for svaret, giver dig et kald!

bedste hilsner

JespeSørensen

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 11:56

Riskofaktoren er, hvis man beregner at en opgave tager 4 timer, så siger man til kunden at det tager 12 timer (risikofaktoren er her 3) for at tage højde for uforudsete ting. Dette rer man nødt til at tage højde for når man giver et fast tilbud. Du kan også regne den anden vej, så når du regnet ud af de 10.000 kr en opgave koster svarer til 12 timers arbejde, så tager det måske reet kun 4 timer (hvis alt går 100% glat), de resterende timer er det uforudsete, fejlretninger osv.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45

Martin Wolsing:

Riskofaktoren er, hvis man beregner at en opgave tager 4 timer, så siger man til kunden at det tager 12 timer (risikofaktoren er her 3) for at tage højde for uforudsete ting. Dette rer man nødt til at tage højde for når man giver et fast tilbud. Du kan også regne den anden vej, så når du regnet ud af de 10.000 kr en opgave koster svarer til 12 timers arbejde, så tager det måske reet kun 4 timer (hvis alt går 100% glat), de resterende timer er det uforudsete, fejlretninger osv.

/martin

Det er fuldstændig korrekt. Det er den bedste måde at gøre det på.

Hvad man så gør hvis opgaven rent faktisk kun tager 4 timer, men at kunden har godkendt et 12 timers estimat er op til ens moral :)

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)