Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TYPO3 priser- Taget i røven???

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, jeg giver dig fuldstændig ret!

/Jesper

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:41
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

> minder dette om bondefanger!?!.

Nej, det synes jeg ikke. Du har bedt om prisen på en opgave. Den har du fået og godkendt. Så har du ønsket ændringer, og fået en pris på dette. Længere er den vel ikke? Hvis du ikke ønsker at få din nuværende leverandør til at lave ændringerne, så er du vel frit stillet - udover de aftaler du allerede har indgået.

Der kan være mange grunde til, at forskellige opgaver prissættes som de gør af forskellige leverandører. Spurgte du på samme opgave hos et af de store .NET-huse i København ville prisen være 10 gange det du har fået tilbud på nu - i den anden ende af skalaen kan der sikkert findes billigere leverandører. Det synes jeg ikke har noget med snyd eller bondefangeri at gøre - det er bare et udtryk for et fungerende frit marked, hvor der er mange valgmuligheder.

Fra Eden
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 17:54

Mikkel deMib Svendsen:
Nej, det synes jeg ikke.

Det synes heller ikke nødvendigvis... Mikkel sammenligner med et .NET hus, men hvordan er sammenligningen med ISO24 der tilbyder at gøre det billigere? ISO24s egen hjemmeside har ingen referencer og er det næppe selv. Kunden handler med en selskabskonstruktion der sikrer ejeren annonymitet og ISO24 tilbyder 'normalt ikke' telefonisk kontakt.

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 21:04

Hej Mikkel,

Du har delvis ret;)

Jeg har godkendt prisen på layout med mere, som beskrevet...og dette er jeg yderst tilfreds med!

...men sagen kerne er at jeg har bedt om prisen på nogle opgaver og netop ikke godkendt dem, før jeg ved om det kan passe at man skal betale eks. 10.000,- for et nyhedsbrev?

Det jeg søger i denne tråd er erfaring indenfor området, og et kvalificeret bud på om jeg godt eller dårligt stillet hos min nuværende leverandør, eller jeg - som du nævner skal lede efter andre udbydere...?

Du må da om nogen i denne branche, vide om 10.000,- for at kode en typo3 extension, med et design som grudlæggende er lavet og godkendt i anden sammenhæng - er rimeligt?

Bedste hilsner

Jesper Sørensen

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 21:15

...by the way Mikkel, tak for svaret :)

Det skal også lige nævnes, at jeg allehelst vil blive hos min leverandør, men synes bare at priserne pludselig stak af, efter jeg fortalte dem at mit budget til internetaktiviteter var 10.000,- pr måned.

og bang, så var mine tilbud på netop 10.000,- pr opgave (nyhedsbrev og kontaktformular)

derfor vælger jeg at drøfte det, det bedste sted jeg kender Amino.dk.

Håber virkelig på noget god kvalificeret vejledning fra jer...

Bedste hilsner

Jesper Sørensen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:18
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

airclx:

Du må da om nogen i denne branche, vide om 10.000,- for at kode en typo3 extension, med et design som grudlæggende er lavet og godkendt i anden sammenhæng - er rimeligt?

Med de krav jeg normalt stiller til robostheden, test, tilretning og dokumentation lyder det vanvittigt billigt. Men det er jo heller ikke sikkert, leverandøren har regnet med de krav jeg ville stille.

Da det ikke er en standardiseret vare du ønsker er der heller ingen standardiserede priser.

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 21:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey igen Mikkel,

Du skriver at jeg hos store .NET huse ville blive mødt med priser der er ti gange højere end dem jeg sidder med nu...

...det villle betyde at jeg skulle betale 100.000 for et nyhedsbrev og 100.000 for en katalog bestillingsformular...til f.eks 2000,- i timen er det betaling for 50 arbejdstimer per opgave, hvis dette er korrekt så er jeg vist i den helt gale brancheSurprise

/ Jesper

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 21:31

Hej Mikkel,

Kan du kort specificere de krav du ville stille?

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 21:55

Hey Aminoer,

Ville gerne høre fra nogen der selv er i branchen, eller fra folk der har fået udført de opgaver jeg skiver om, alle svar er yderst velkomne, forsat god søndag til jer alle!!!

De bedste hilsner

Jesper Sørensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11

Det er selvfølgelig svært at sige, når vi ikke ved hvad du ønsker at opnå med din hjemmeside. Personligt ville jeg være noget bange for priserne på kommende funktioner, når standardfunktioner er så dyre.

Jeg vil anbefale en 20/80 fordeling af dit budget på hjemmeside/markedsføring. Du får højest sandsynligt mere ud af at bruge 24.000 på en hjemmeside og 96.000 på markedsføringen af den, end omvendt.

Du skal være velkommen til at skrive til tommyf[snabel a]business.aau.dk - om end ikke andet, kan du få lidt gratis brainstormning med en, der er ved at tage sin kandidat i marketing på AAU ;)

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)