Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af ny webbutik

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har fornylig startet en ny webbutik med tasker, bælter, tørklæder, smykker o.l. Jeg har en Google Adwords-annonce, som allerede er blevet vist flere tusind gange.

Besøgene i butikkeb er dog ret beskedne, og der er ikke rigtig nogen, som vil handle. Jeg har også delt flere hundrede flyers ud i div. villakvarterer, uden at det har givet en synligt resultat.

TV-reklamer er udenfør rækkevidde, så nu mangler jeg gode idér. Hvordan får jeg flere til at surfe forbi min butik?

http://fashionteam.dk

Med venlig hilsen

Ellen

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 19:37

Digital Communication | Integration

Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:39

http://fashionteam.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tja.....

Den kunne da ogs¨tåle at blive piftet lidt op. Minimum at få menuen til at se ordentlig ud. Jeg ved ikke om det er vigtigt for alle, men af en eller anden grund, så synes jeg selv at det ser lidt fattigt ud, når man kun kan betale med dankort ;o) Det gør så også at jeg ikke lige kan betale med de andre kort, hvis jeg har brug for lidt kredit.

Hvor mange unikke besøgende har du haft og hvor mange salg?

Jeg tror ikke at flyers og tv-reklamer hjælper dig. Brug hellere pengene på seo på hjemmesiden (så er du også nødt til at have lidt tekst på siden - lige nu stpr der intet) og på fx. adwords. Det er vejen frem, når du er på nettet ;o)

PS. Du skriver at du har en adwordannonce, men du har forhåbentlig mere end et ord du bliver fundet på, ikke?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 20:08

Hvis du havde haft Private Beskeder slået til (det gør det nye Amino ikke som standard - mener jeg), havde jeg skrevet dig sådan en.

Kan du eventuelt skrive mig en mail på ms@onlinefactory.dk - så har jeg et godt tilbud til dig Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:19

Ellers kan du jo bare skrive her ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 20:35

Business:
Ja, det kunne jeg godt - men så ville jeg være nødt til at afsløre et af mine nye koncepter, og det vil jeg helst undgå. Beklager jeg måtte snyde jer for guffet - skal nok vende tilbage til denne tråd og fylde info på så snart det ikke er en hemmelighed længere. :+)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Ellen,

Flot web side ..... men men....

Ny må du ikke tage det ilde op, men nå du spørger så kan der laves rigtigt rigtigt meget for at pifte jeres ide op. I er slet ikke startet.

Du må ikke tage det følgende ilde op. Jeg bruger min tid her for at hjælpe dig ikke for at råbe fordi jeg ikke har andet at lave.
Sidst jeg skrev en større tekst, sendt jeg den til en anmelder der nedgjorde den. jeg blev knotten, sur og stærkt irriteret. MEN her et stykke tid efter hvor jeg har lært noget mere om det jeg skrev om, har jeg jo set hvad han mente.... suk!

Hvor skal jeg starte...

Nyhedsbrev?
Ordentlige menu punkter.
Manglende indbydene design af side.
Ordentligt skrevet handelsbetingelser (hvad koster forsendelsen, vil gerne vide inden jeg bestiller).
Vare beskrivelser???   halskæde med øreringe. Right, type? Sort, Model, metal? osv. HVorfor bare købe, skal i slet ikke intresser mig i varen, er det bare køb og skrub af, uden et personligt touch ???  Haloo?
Der er 1000 andre web shops som Jeres på nettet, hvorfor skal jeg købe hos jer?
Vare præsentaton, får jeg kun 1 stk. billede, en størrelse. HVAD ER den lave af, hvordan er kvaliteten. skriv det dog.

I bliver seriøst nød til at skille jer ud, med flot enkelt design af butik.

Gør den indbydene!

Læs om SEO, web shop oprettelse.

Giv ikke op, det tager alt sammen tid.

Venligste hilsner

Brian

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:49

I har selfølgelig læst Martin Thorborg's web shop guide ikke?

ET must hvis i skal rykke med butikken.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 20:57

netstorm:

I bliver seriøst nød til at skille jer ud, med flot enkelt design af butik.

Gør den indbydene!

Hej Brian,

Helt ærligt: Så tror jeg, at der kan opnås en ganske fornuftig konvertering, selvom - eller måske netop fordi - designet er så simpelt som det er. Der er stadig småting der kan rettes - feks ville det være smukt at få noget mere tydelig information om fragtpriser, returret og at der kan tages Dankort og eDankort.

Og Ellen

Jeg har læst på jeres side, at det er et familieforetagende. Måske det var en idé med et billede af jer selv et sted på siden, for at øge troværdigheden endnu mere?

Jeg tror på, at man i jeres målgruppe kan konvertere rigtig fint med en shop, der er så let og overskuelig. Her handler det nemlig om produkterne - og det tror jeg godt, at målgruppen kan lide.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)