Kære brugere af Amino
|
Hejsa, af nysgerrighed, hvilken område er prisen? :).
Mvh Thomas
Kære brugere af Amino
|
Hvor mange websites er tilmeldt? |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Der er intet fast prisområde.
Der er lige nu 598. Systemet sletter selv gamle besøgstællere, som ikke bliver brugt, så vi har 598 aktive hjemmesidetællere. |
Tæller disse "gamle" besøgstællere, der ikke bliver brugt, så ikke Momex.dk - som jeg ikke har lavet trafik på i hele oktober måned overhovedet? Sorry, kunne ikke lige lade være.. :+) |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Momex er talt med ja. Begrundelsen er, at hvis der inden for de sidste 30 dage har været registeret et besøg på tællere, så vil den stadigvæk være aktiv. Efter 30 dage inaktivitet sletter vi al information om de pågældende hjemmesider. Så der må været gået under 30 dage fra den dag, hvor du slette besøgstæller koden fra momex. |
Jeg kunne godt tænke mig at hører en pris :) evt i en pm :). Noget andet er, hvordan hulan kan det være sådan en server ikke kan trække det?, det forstår jeg simpelthen ikke :S. |
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Hej Dennis,
Jeg har sendt dig en mail på woox@woox.dk . Hvis ikke du har fået den så skriv lige til mig på peter.skouhus@1902software.com
Med venlig hilsen,
Peter |
Hej Ørts. Jeg ved ikke lige hvor Martin Thorborg har smidt privat beskeden hen. Jeg kan ikke lige finde det.
Hej Peter. Tak for din mail, jeg har modtaget den. Du vil få svar i løbet af i morgen mandag (Højst sandsynligt først mandag aften).
|