Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besøgstæller-, statistik- og søgeordsverktøj søger ny ejer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære brugere af Amino

Vi har gennem 10 måneder arbejdet mange hundrede timer på et omfattende besøgstæller- og statistikværktøj, som giver dig øjeblikkelig adgang til vitale oplysninger og data om dine besøgende. Med de detaljerede rapporter, har man altid et klart billede af hvem, der besøger ens hjemmeside, hvordan de fandt en, hvor de kom fra, hvad de er interesseret i og meget mere.

Livecounter ligger øverst på mange søgeord, som er relateret til besøgstæller, gratis besøgstæller, statistik, hjemmeside statistik m.m.

Vi er desværre nået til det punkt, hvor systemet og hjemmesiden er blevet så populær, at vores Core™2Duo 2,0 GHz , 2x 320GB HDD, 2 GB Ram server ikke kan følge med længere. Det er meget sørgeligt, da alle vores brugere er rigtig glade for vores service og hjemmesiden har et stort potentiale, for at lave en betalingsversion eller lægge relevante reklamer ind på, som efterfølgende ville kunne give indtægter.

Ud over dette kniber det med tid til videreudvikling systemerne og penge til opgradering af serveren, hvilket er en skam for vores brugere. Men efter at vi alle er blevet fastansatte i andre firmaer, er der ikke meget fritid til at arbejde på egne projekter, så som Livecounter.dk.

Så hvis din målgruppe er webmastere burde du overveje, om du er den rette mand/kvinde til at overtage driften af Livecounter. Alle vores brugere har jo en hjemmeside, hvor de har indsat deres besøgstæller. Et firma som sælger servere ville jo være oplagte som købere, da de derved kan vise, hvad deres server setup kan klare.

Kontakt os gerne hvis du har spørgsmål.

Hop en tur forbi http://www.livecounter.dk, hvis vi har vagt din interesse. Dog skal du være opmærksom på at alt virker MEGET langsomt. Dette skyldes at vores server ikke kan følge med.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 16:17

Hejsa, af nysgerrighed, hvilken område er prisen? :).

Mvh Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:06

Hvor mange websites er tilmeldt?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:22

Ørts:
Hejsa, af nysgerrighed, hvilken område er prisen? :).

Mvh Thomas

Der er intet fast prisområde.

Mattias Skovhøj:

Hvor mange websites er tilmeldt?

Der er lige nu 598. Systemet sletter selv gamle besøgstællere, som ikke bliver brugt, så vi har 598 aktive hjemmesidetællere.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tæller disse "gamle" besøgstællere, der ikke bliver brugt, så ikke Momex.dk - som jeg ikke har lavet trafik på i hele oktober måned overhovedet?

Sorry, kunne ikke lige lade være.. :+)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47

Mattias Skovhøj:

Tæller disse "gamle" besøgstællere, der ikke bliver brugt, så ikke Momex.dk - som jeg ikke har lavet trafik på i hele oktober måned overhovedet?

Sorry, kunne ikke lige lade være.. :+)

Momex er talt med ja. Begrundelsen er, at hvis der inden for de sidste 30 dage har været registeret et besøg på tællere, så vil den stadigvæk være aktiv. Efter 30 dage inaktivitet sletter vi al information om de pågældende hjemmesider. Så der må været gået under 30 dage fra den dag, hvor du slette besøgstæller koden fra momex.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 23:22

Jeg kunne godt tænke mig at hører en pris :) evt i en pm :).

Noget andet er, hvordan hulan kan det være sådan en server ikke kan trække det?, det forstår jeg simpelthen ikke :S.

Mvh Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:24

Hej Dennis,

Jeg har sendt dig en mail på woox@woox.dk . Hvis ikke du har fået den så skriv lige til mig på peter.skouhus@1902software.com

Med venlig hilsen,

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:15

Peter Skouhus:

Jeg kunne godt tænke mig at hører en pris :) evt i en pm :).

Noget andet er, hvordan hulan kan det være sådan en server ikke kan trække det?, det forstår jeg simpelthen ikke :S.

Mvh Thomas

Hej Ørts. Jeg ved ikke lige hvor Martin Thorborg har smidt privat beskeden hen. Jeg kan ikke lige finde det.

Peter Skouhus:

Hej Dennis,

Jeg har sendt dig en mail på woox@woox.dk . Hvis ikke du har fået den så skriv lige til mig på peter.skouhus@1902software.com

Med venlig hilsen,

Peter

Hej Peter.

Tak for din mail, jeg har modtaget den. Du vil få svar i løbet af i morgen mandag (Højst sandsynligt først mandag aften).

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)