I mine ører lyder det ikke til du har brug for en anbefaling af et shopsystem, men nærmere noget rådgivning om at komme videre. Jeg antager udfra dine svar at du ikke har ret meget, måsket intet teknisk erfaring. Er det tilfældet bør du overveje om en opensource model er løsningen, eftersom det hurtigt kan blive dyrt at vedligeholde løsningen når du slet ingen indsigt har selv. Markedet for shopsystemer er utrolig stort, og de fleste løsninger er gode til hver deres områder. Så i stil med Peders svar så sæt dig ned og find ud af hvad du ønsker dit shopsystem skal kunne. Beslut dig for hvor meget du ønsker at stå for selv og stil så disse krav herinde på amino. Dernæst kan vi rådgive dig bedre omkring du skal vælge en hosted løsning, hvor du betaler en fast månedlige ydelse men ikke behøver tænke på de tekniske aspekter ved driften, eller om du har brug for en løsning du kan skræddersy og bygge videre på i fremtiden. Det kunne f.eks. være hvis du solgte vinduer efter special mål. Hvor kunden så skal kunne indtaste nogle mål, vælge matriale og se et billede af produktet til sidst. Det vil ofte være en funktion der skal programmeres fra bunden så den tilpasses netop dit behov, og denne mulighed går du glip af hvis du vælger en hosted løsning med closed source. Tilgengæld får du et stabilt, billigt og nemt system hvor du ikke behøver tænker på drift og teknik. Så kom med lidt mere input, ellers vil den rådgivning du får herinde ved skud i tågen, og anbefalinger af systemer man selv har gode erfaringer med. Hvilket ikke nødvendigvis betyder at systemet vil være godt for dig. |
Jeg sætter gerne en gratis DEMO af magento op til alle der måtte ønske det
Vi kan stå for drift, opsætning og design mv.
Jon Hauge
31 62 62 04