Husk at sammenlign priser, der er stor forskel, både på den månedlige udgift til selve gateway´en og betaling pr. transaktion. Det bliver du nødt til at vurdere alt efter ordre mængde og størrelse.
Helt enig, men man bør også kigge på seriøsiteten bag firmaet.
De klart billigste på markedet er fribetaling.dk, jeg har endnu ikke set nogle firmaer der bare kommer i nærheden af deres priser. Til gengæld er der heller ikke noget der ligner support, intet telefonnummer man kan ringe til og flere dages ventetid på mails.
Dibs.dk er nok de dyreste på det danske marked, men her er supporten, oppetiden, fleksibiliteten også en helt anden. Samtidig stiller dig nogle flere værktøjer til rådighed, og er især at fortrække hvis man har rigig mange transaktioner eller har brug for rigtig meget support.
De eneste der tager betaling per transaktion er mig bekendt PBS selv, istarten var deres modul lavet på den måde at der ikke var en månedlig udgift men kun 50 øre per transaktion(udover gebyrer), det synes jeg var smart. Men efter de nu har sat en minimums grænse på 600 transaktioner i måneden, samtidig med man skal betale for transaktioner over de 600 kan jeg slet ikke se nogen fordele i PBS modul. Det er hverken billigere eller smartere længere.
Martin: Ja, det var lidt nemt når jeg bare droppede links :D
Det ka du selvfølgelig have ret i ;)