Lige et hurtigt forslag til en feature, som jeg håber, at I vil undersøge muligheden for når den værste implementering er ved at være kørende.. Kan vi ikke spare de mails væk om at vi selv har skrevet indlæg
Derudover thumbs up at i bare opdaterer skidtet - jeg synes rigtig godt om den nye version som udgangspunkt. Kan godt lide at der er blevet skabt mere plads på forsiden! Der er jo efterhånden ved at være mange diskussions-kategorier..
Nogen der kan forklare mig hvad den feature der hedder "Mouse over" gør - jeg kan ikke finde nogle mouse over-features på siden efter jeg har aktiveret den?
De mails er ikke en bug men en feature. Så vidt jeg kan forstå, så er det noget vi kan kommer af med i næste version af det software vi kører, men lige nu så må du leve med dem.
Godt at du kan lide den nye version, jeg er selv rigtig glad for den. Nu skal vi bare lige have rettet de sidse fejl.
Mouse finder du mange steder på Amino. Hvis du har slået det til, så prøv f.eks. at sætte musen over over et af de små billeder på forsiden der står før hvert indlæg...
De mails er ikke en bug men en feature. Så vidt jeg kan forstå, så er det noget vi kan kommer af med i næste version af det software vi kører, men lige nu så må du leve med dem.
Jeg er vild med deres tankegang ( dem der har udviklet softwaren) I den tidligere udgave fik man en mail med det man selv havde skrevet. Okay det er jo smart hvis man skulle være senil.
I den nye udgave får man 2 mails, hvis man har deltaget i tråden før. Så hvis man nu er så senil at man glemmer man har skrevet indlægget så får man en kopi 1 sekund senere :)
Jeg ser frem til de får rettet den "feature"
Udover det ser det nye amino ganske fint ud, man har lige skulle vende sig til tingene. Blandt andet hader jeg den forrige - næste funktion der er i bunden i højre side, da jeg forveksler den med sideskift som nu ligger i venstre side. Men det er småting.
Peter - Alle billeder ser ud til at være forsvundet, du kan bare uploade et nyt.
I "gamle dage" var der via indlægsholderens profil et link til vedkommendes eventuelle hjemmeside.
Det er desværre ikke muligt for mig at finde det i denne nye version. Jeg synes ellers, at jeg har været inde i alle hjørner.
Er denne mulighed helt forsvundet, så siger jeg øv (*S*), for det var en mulighed, jeg ofte brugte for at få inspiration til forbedringer på min egen hjemmeside.
Ang. Mouse Over-funktionen, så troede jeg bare, at jeg havde den slået til - men det havde jeg så ikke, for jeg kan ikke få lov at rette i de indstillinger, fordi min signatur angiveligt er for lang.. Så jeg prøver at slette halvdelen af min signatur, så jeg ihvertfald er under de 255 tegn eller hvor mange der stod det var - men lige meget hjalp det.
Ligesom (den anden) Martin, glæder jeg mig også til de får rettet den feature. Men så følger jeg bare den første Martins gode råd med en regel i Outlook der samler alle Amino-mails i en mappe for sig, så kan man tage sig af dem når man har tid.
En del fotos fejlede, men Anders mener han har fundet problemet. Han vil kigge på det i morgen. Hvis du ikke kan vente, så gå ind i din profil og fjerne din avatar og læg en ny op.