Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig igang

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Endelig igang med siden http://mht.dk

Det ville være fint med nogle tilbagemeldinger på hvordan man får brugerne til at give deres mening til kende, at få gang i debatten.

Er i fuld gang med at få siden langt ind i de forskellige databaser og venter selvfølgelig også på google og de andre robotter for dermed af få besøgstallet op.

på forhånd tak

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:04

Min ærlige mening?

Hvorfor skulle de besøge din side, når de kan få orginalen incl billeder på de sider du snupper indholdet fra?

Det er 100% duplicate content. Google kommer til at placere dig nogenlunde så langt nede du overhovet kan komme i deres index

Men det er et godt domæne

Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Skrevet kl. 16:13

Hej Kristoffer

Du har vel ret i at nyheder er hentet et sted fra, men henter de fleste ikke nyhederne fra reuters, politiet. etc eller hvad det nu hedder og så skriver de deres egen artikkel om det, med deres mening?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:16

jo de bruger bla reuters og politiet, men de formulere selv deres version

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:46

Hej carisma,

Jeg er helt enig med Kristoffer. Din blog har ingen appeal og tiltrækningskraft, som den er nu. Et koncept bestående af 4-5 linier tekst direkte kopieret fra et on-line medie efterfulgt af en one-liner fra dig selv med et spørgsmål. Hvorfor skulle jeg have nogen interesse i at følge med i den slags?

Du må tilbage til tænkeboksen og finde på noget, hvor du selv bidrager med lidt mere. Mere input fra dig selv og mindre kopi.

Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Skrevet kl. 19:15

Formulering af et emne er en ting, noget andet er at få gang i forskellige emner. Jeg ønsker at det er brugerne der formulerer emnerne/indlægene og brugernes reaktion der fremkommer og dermed sætter dagsordnen.

amino er der vel ingen grænser hvis det foregår i en ordentlig tone.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:22

carisma:

Formulering af et emne er en ting, noget andet er at få gang i forskellige emner. Jeg ønsker at det er brugerne der formulerer emnerne/indlægene og brugernes reaktion der fremkommer og dermed sætter dagsordnen.

På amino er der vel ingen grænser hvis det foregår i en ordentlig tone.

Jeg forstår slet ikke hvorfor du blander Amino ind i det.
Du har rippet en masse Feeds for content og langt det ind på en side uden nogen for for design, uden at kreditere kilde.
For det første er det på grænsen til det ulovlige, for det andet havner du nederst i Google da din side besår at 100% ordret kopiert indhold.

Nu bruger du selv ordene "Endelig igang" - igang med hvad? hvad er det du vil med siden?

Hvad du gør med den feedback er op til dig

Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Skrevet kl. 20:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er dig der er webudvikler, jeg er "kun" revisor og det var ikke lige min mening at min interesse for skattelovgivningen i Danmark skulle være temaet, og nej det har ikke noget med amino at gøre men det jeg mener er at Thorborg starter jo ikke alle tråde op her vel, men du kunne jo give mig et eksempel på et indlæg som du mener vil være interessant for andre, eller med andre ord noget jeg kunne bruge til noget.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:38

carisma:

Det er dig der er webudvikler, jeg er "kun" revisor og det var ikke lige min mening at min interesse for skattelovgivningen i Danmark skulle være temaet, og nej det har ikke noget med amino at gøre men det jeg mener er at Thorborg starter jo ikke alle tråde op her vel, men du kunne jo give mig et eksempel på et indlæg som du mener vil være interessant for andre, eller med andre ord noget jeg kunne bruge til noget.

Dit svar giver ingen mening overhovedet. Hvis du ikke kan forholde dig til den feedback du får, så gider jeg ikke bruge min tid på dette emne

Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Skrevet kl. 21:14

Nej det kan jeg jo heller ikke forlange og det er heller ikke meningen at der er nogen der skal gøre mit arbejde for mig. Tak fordi du tog dig tid til at svare.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)