Det kunne være en ide...Du vil nok komme til at konkurrere med unge folk på omkring 22 år. De vil prøve at være noget mere kreative end før.
Diskotekerne er ved at dø pga. Coctailbar-trenden hopper ind og ModeShow på diverse natklubber træder ind. Det med Fest og farver er der skruet meget ned på !!!
Det er nok en ide, at vente. Prisen VIL falde vdr. lokaler og du vil have færre konkurrenter at arbejde mod.
Det ville nok også være bedst at ta' en ordenlig snak med de folk du har tænkt dig at ansætte. Mange snakker om Event-arrangering men aner intet om det. Spørg dem om noget du mener er relevant.
ENVY i kbh [under palads bio] lukkede jo for ikke så lang tid siden, pga. økonomiske problemer, falsk promotion, ens arige fester hver weekend[intet kreativitet] osv...Kendte personligt de unge drenge der havde det.
Dette forud så jeg for et år siden...Det samme vil ske for K3 [det gamle PAN], Celcius, Renomé[som er i virkelig knibe lige nu], Culture Box, Nadsat...
Disse natklubber/diskoteker lige i det røde felt lige nu...!!!
Jeg personligt blev tilbudt at drive en natklub i kbh, for at sætte den på rette kurs, men meldte fra da de folk det drejede som om, brød jeg mig ikke om. Hvorfor de spørger mig ? Fordi jeg som nogle af de få i kbh, har arrangeret en masse Events på diverse klubber [unike Events] med KÆMPE succes.
Folk bag klubberne VIL ikke satse en smule penge for at lave noget anderledes. Der snakke om ca. 3-5.000,- på en aften. ud over det skal der betales DJs og vagtmænd evt..helt efter aftale.
Kontakt mig for mere info og evt. samarbejde.