Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udgifter vedr. diskotek

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle amino`er

Da jeg står med muligheden for at forpagte et diskotek, vil jeg gerne i kontakt med nogen ejer/ledelse som har erfaringer med at køre et diskotek. Da jeg er lidt på barbund. Så som forsikringer,udgifter som man ikke lige regner med,og som kan gi ud af deres erfaringer.

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 08:45

Hvorfor vil du startet et diskotek ?

Det lyder ikke som du har noget som helst erfaring med det.

Dygtige folk som har været i branchen mange år som ansatte eller ejere af andre restautioner som forsøger at starte diskotek går ofte ned.

Hvis du er helt "grøn" tror jeg ikke engang banken vil tage et møde med dig. 

Men prøv at give lidt flere informationer.

Thomas Bonde  

Fra Vanløse
Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:00

Har du tænkt dig at åbne noget i KBH, skal du lave noget unikt for at du har mulighed for at få det til at køre...

Nu har jeg fulgt MEGET med i det københavnske natteliv, og jeg kan sige til dig at det går nedad, eftersom der der holdes samme fester og ens.
Hvorfor ?
Fordi de ikke kan finde ud af at arrangere noget ordenligt eller anderledes. Samme DJ's som bare kører i ring....Utrolig uproffesionel fra ejernes og Managernes sider.

Du skal tænke dig virkelig om før du åbner et. Det går ned ad bakke og flere og flere diskoteker lukker pga. de er i det røde felt !!! De kan simpelthen ikke finde ud af at drive en natklub...!!!!!

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 20:07

Så dit råd er at vente til de går ned, så man kan købe det billigt, og så starte sit eget unikke sted ud fra det? :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kunne være en ide...Du vil nok komme til at konkurrere med unge folk på omkring 22 år. De vil prøve at være noget mere kreative end før.

Diskotekerne er ved at dø pga. Coctailbar-trenden hopper ind og ModeShow på diverse natklubber træder ind. Det med Fest og farver er der skruet meget ned på !!!

Det er nok en ide, at vente. Prisen VIL falde vdr. lokaler og du vil have færre konkurrenter at arbejde mod.

Det ville nok også være bedst at ta' en ordenlig snak med de folk du har tænkt dig at ansætte. Mange snakker om Event-arrangering men aner intet om det. Spørg dem om noget du mener er relevant.

ENVY i kbh [under palads bio] lukkede jo for ikke så lang tid siden, pga. økonomiske problemer, falsk promotion, ens arige fester hver weekend[intet kreativitet] osv...Kendte personligt de unge drenge der havde det.
Dette forud så jeg for et år siden...Det samme vil ske for K3 [det gamle PAN], Celcius, Renomé[som er i virkelig knibe lige nu], Culture Box, Nadsat...

Disse natklubber/diskoteker lige i det røde felt lige nu...!!!

Jeg personligt blev tilbudt at drive en natklub i kbh, for at sætte den på rette kurs, men meldte fra da de folk det drejede som om, brød jeg mig ikke om. Hvorfor de spørger mig ? Fordi jeg som nogle af de få i kbh, har arrangeret en masse Events på diverse klubber [unike Events] med KÆMPE succes.

Folk bag klubberne VIL ikke satse en smule penge for at lave noget anderledes. Der snakke om ca. 3-5.000,- på en aften. ud over det skal der betales DJs og vagtmænd evt..helt efter aftale.

Kontakt mig for mere info og evt. samarbejde.

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej ico, 
jeg har lidt af de samme spørgsmål. håber at høre fra dig.  

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:46

boeffel, tråden er fra 2008 ... Hvis du brænder inde med spørgsmål, så prøv at sende opretter eller deltagere en pm.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)