Hejsa,
Jeg er ny på boardet her, men har fulgt en del med herinde
Jeg står og vil starte ny virksomhed, som forhandler tøj til modebevidste unge mænd. Mode er en stor del af mit liv, en måde at udtrykke sig på, og hvor jeg har erfaring med det jeg vil sælge, derfor denne branche. Som udgangspunkt vil jeg (hvis muligt) forhandle mærker, som jeg i forvejen kender og kan lide, og som jeg forventer er lettere at få fingrene i, i forhold til dyrere og mere esklusive brands (Gucci, Prada, Louis Vuitton etc.).
Vi snakker her mærker som kunne være J.lindeberg, Pa:nuu, Ed Hardy, Lacoste, Bjõrkvin osv.
Jeg har efterhånden sparet op i en 3 års tid, og har derfor en lille startkapital på lommen.
Men men men, jeg mangler som det eneste bare leverandører i baghånden, før jeg tør tage springet. Jeg har læst herinde tidligere, at man f.eks kunne tage til messer, eller bare gribe knoglen og ringe direkte til firmaerne. Men det er jo lidt svært at sælge sig selv, når virksomheden reelt ikke er startet op, eller tager jeg fejl?
Håber der sidder nogle folk derude, som har lidt gode råd at give ud af eller lign.
På forhånd tak.
J |
Hejsa
Det lyder som et rigtig spændende projekt, men desværre ikke ligetil.
Hvor stor en kapital har du sparet sammen? Hvis man må være så fræk at spørge. Mærkerne forventer du har en RIGTIG solid kapital, og køber hver kollektion.
Vil du starte en fysisk forretning eller webshop?