Min tyrkiske gå-i-byen guide hergece.com lå i sin tid på en alm. server hos gigahost. Da denne begyndte at trække meget trafik og lagde den almindelige server ned, blev jeg anbefalet at flytte siden over på en vserver. Hverken jeg eller min programmør på siden havde/har forstand på en vserver. Dengang fik vi hjælp fra gigahost, der satte den op for os. |
Vserver hos Gigahost (Lorteservice) - Hjælp til driften?
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
Du kan kontakte mig på mmc@mc-solutions.dk med flere detaljer, så skal jeg prøve at kigge på hvad der er galt og hvad det vil koste at fixe. Dbh Mikkel Christensen |
Hej Sune, |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Noget helt andet... når vi nu ikke har forstand på vserver vedligeholdelse, er det så overhovedet en god ide at have sådan en? Siden har været lidt død de sidste halve år, men trækker stadig 50.000 unikke om måneden. Næste måned lancerer vi en ny side og så kommer vi nok op på de 100.000 unikke om måneden, som vi havde tidligere. Hvilken hosting kan klare denne trafik, uden at vi selv skal vedligeholde noget som helst? |
Hvis du vil have noget som kan konkurrere med Mikkel kan du også sende mig en PM. Vi har lidt af hvert og nogle meget dygtige folk.
|
Catillo, Web der virker!
P.s. jeg gider ikke betale 5000 kr om måneden for hosting, som jeg fik tilbudt engang af diverse store hostingfirmaer. Kan det lade sig gøre for 2-3000 om året? |
Hvis du både sender Mikkel og jeg en mail og der evt. er en 3. der melder sig på banen med et bud, kan du få noget at sidestille med, både hvad angår problemløsning rent teknisk, men absolut også pris. Så må "the best man" win.. |
Catillo, Web der virker!
Det jeg lige har skrevet til Mikkel på mail er, at jeg ikke aner hvilke oplysninger jeg skal give... Så hvis en af jer lige fortæller mig hvilke oplysninger I vil have, så sender jeg PM/mail til alle interesserede. |
Hvis det ikke skal være i DK så kan man få det billigt inkl. full service 24/7 |