Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance bryllupsfotograf søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Seriøs og erfaren fotograf søges til fotografering af brylluper. 
Du skal levere råmateriale af høj kvalitet til videre efterbehandling. 
Du skal udstråle positivitet, og være professionel i din omgang med kunderne. 
Det forventes, at du har udstyret og teknikken i orden. Dvs. du kender dit kamera, og din blitz, og ved hvordan du håndterer de skiftende vejrforhold/lys. 
Eneste krav til udstyr er, at dit kamera kan lave RAW-filer. Helst Nikon eller Canon. 

Vigtigst af alt er dit billedsyn, og din kreativitet. Du vil få en grundlæggende indkøring i de måder/vinkler/situationer, der ønskes fotograferet. Selvfølgelig afhængigt af dit niveau.

Typisk vil din løn for en opgave ligge mellem 2.500,- og 3.000,- samt et kørselsgebyr på 500,- i Jylland og Fyn og 1200,- for opgaver på Sjælland.

Afregning vil ske pr. opgave mod faktura. Er du momsregistreret er det en fordel, men ikke at krav.
De praktiske detaljer med aflevering af billederne, finder vi ud af. Først og fremmest mødes vi og snakker tingene igennem over en kop kaffe.

Søren Alexandersen 
www.forevigt.dk 

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 17:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kunne godt være intresseret, jeg bor i midtjylland og er 20 år gammel. God til billeder, altid flot påklædt

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 22:53

Hej,

jeg er MEGET interesseret. Har startet egen virksomhed (fotografi og it service) for kort tid siden og mangler opgaver.

Det gode er at jeg før har lavet bryllupsfotografering, portrætfoto m.m. som medarbejder i et fotoatelier.

Jeg arbejder med Canon p.t. og lige nu har jeg et Fuji S5 Pro til rådighed, det er muligt at jeg selv køber et af dem også.

Leverer altid mange billede af høj kvalitet, laver også reklamefoto, modelfoto og meget andet.

Fang mig evt. på info@pepfoto.dk (website endnu ikke aktivt) eller på 28902474, helst efter 19 da jeg p.t. laver skolefoto i dagtimerne.

Venlig hilsen

Peter Pehrson
pepfoto

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra Albertslund
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:21

Hvis du mangler en fotograf i hovedstaden da kontakt mig gerne.

Mvh

Bille

www.fotobille.dk

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 08:23

Jeg går ud fra, at du udelukkende søger en still billede fotograf?

Ellers kan du se hvad vi tilbyder på hjemmesiden.

Mvh.

Caroline Refstrup

Manse-Film.com

http://manse-film.com

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:26

Hej Søren,

Jeg er interesseret i opgaven, er moms registeret mv. har det rette udstyr og kan levere filer i 120MB... :-)

send mig en mail, eller kontakt mig via www.hanno.dk

Mvh

Jesper Hanno

Tilmeldt 14. Nov 08
Skrevet kl. 13:57
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:13

Erfaren bryllupsfotograf: http://www.bryllup4you.dk/

se referencer på: http://www.nicolaibrix.com/

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jan 09
Skrevet kl. 11:21

Hej.

Jeg vil hermed gerne høre mere vedr freelance bryllupsfotograf. Har tjekket "forevigt.dk" via AMINO og finder det interessant.

Lidt om mig selv:

46 år gammel, gift, ingen børn. Har fotograferet med spejlrefleks i mere end 20 år, på det ekstreme hobbyplan.  For knap 2 år siden tog jeg

springet til den digitale SLR-verden og købte et Pentax. Efter at have haft det i 1 1/2 år blev det skiftet ud med et  Nikon D300, 18-70, 70-300 (VR),

SB900 Flash og et CF UDMA til at matche. Skød næsten kun i RAW med mit Pentax, det var utroligt nemt at konvertere filerne til jpeg. Finder

det noget mere besværligt med Nikon. Ønsker du at vide mere specifikt om hvad jeg mener er gode billeder, har jeg nys lavet mig en hjemme-

side www.bryllups-pho2grafen.dk   Ikke en hjemmeside der bliver rost af branchefolk, men sjovt nok kan "almindelige" mennesker godt lide

både mine billeder og min hjemmeside.

Min filosofi med at tage gode billeder: menneskene på dem skal "fylde billedet ud" eller placeres i rule of thirds, kombineret med baggrund og

evt kulisser, der dog ikke må rode for meget.  -Men sommetider er der bare ikke tid, gæsterne står og kaster ris i hovedet på parret. ikk´?

Fotograferede et helt bryllup (10 timer) fra før ankomst til kirken, lige til bruden dansede med sin far, kun 5 dage efter indkøb af ovenstående

Nikon-udstyr. Fandt ud af hvor sjovt det er, hvor hårdt arbejde det er, og fandt siden ud af hvordan kameraet helst skulle have været indstillet.

Parret blev forbavsende nok meget begejstrede for billederne. Hvad der overraskede mig mest var gæsternes imødekommenhed under hele

begivenheden. Så et eller andet må jeg have haft fat i? Eller osse var det bare fordi mit slips matcher printet på min kamera-rem?

Glæder mig til at høre om I finder det interessant?

Mvh Søren H Larsen

Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:15

Hej     Søren Alexandersen

Jeg er meget intresseret i at blive freelance fotograf, ikke kun på bryllupsbilleder.

Jeg har fotograferet siden jeg gik i 8 klasse,  ( 1982 ) hvor jeg lærte at fremkalde sort/hvid billeder, derefter købte jeg selv mørkekammerudstyret, allerede den gang to jeg billeder på / i skolen med vidre salg for øje.   Derved lærte jeg at udnytte kameraet og linsens lysmuligheder, til skraphed/slør.

Siden har jeg taget mange billeder til venner/familier´s bryllupper og fester, dog kun via 35mm    alm. film.

Ligeledes har jeg også taget mange billeder af sport hvor der skulle være bevægelse i billedet.

Til de alm billeder har jeg brugt Pentax Z1p og div andre kameraer, gennem tiden.

Jeg har lige købt et Nikon D 300 m. udstyr. til portræt, makro, og div. andet, jeg ønsker mig en stor tele til foto af dyr på nært hold, da det kræver lidt mere af fotografen. ( læs udfordring )

Jeg har ikke så meget erfaring i at redigere digitale foto´s, men er god til pc. generalt

Jeg har de sidste 10-11 år været selvstændig landmand ved Brande, men har nu solgt dyrene og revet bygningerne ned, da det ikke længere var rentabelt, derfor vil jeg gerne til at bruge mere tid på min anden " hobby ". Derfor er jeg også stadig momsregistreret.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)