Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Knivskarp Programmør til DebatForum Søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Jeg skal have lavet en helt nye hjemmeside, som skal fungere som en online debatforum for en bestemt gruppe mennesker, med admin, bruger osv.

Udover det skal der være funktioner som Chat, Event-kalender, Konkurrancer, Artikler, E-kort, Nyheder og måske e-handel.

Jeg søger en web designer, som kan sætte alt grafikken op fra punkt til prikke, i et moderne og eksklusivt design, og en programmør, der virkelig kender til sit arbejde.

Bopæl, alder, udseene har intet betydning, så længe du er en HAJ til dit arbejde, og kan arbejde udfra mine ønsker. 

Jeg har nogen specifikke sider, jeg kan give som eksempel, så man lige kan få en ide om hva det er jeg fisker efter.

glæder mig til at høre fra dig, hurtigst muligt.

send gerne referencer med, hvis du har lavet noget ligende.

min mail er : info@creative-web.dk

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 17:33

Vil gerne høre lidt mere om begge dele evt, lyder spændende - Hvis det er du kan sende lidt mere info til min mail

Mvh
Nicky

nicky@meet-me.dk - www.meet-me.dk

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:28

Du må også gerne sende mig en mail på plu(at)easyflow.dk. Så vil jeg meget gerne kigge på det og evt. give et bud.

Mht. til referencer så tror jeg, at http://www.united-creatives.dk/ er det site vi har lavet der mener mest om det du efterspørger.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:20

Hej

Har du lavet en egentlig kravsspecifikation?

Det med at skulle analysere forskellige sider for at finde ud af hvilke funktionaliteter der efterspørges kan hurtigt blive en meget tidskrævende process og oddsene for at man misser et eller andet vigtig er temmeligt store, og derfor vil et evt. prisestimat sandsynligvis aldrig blive retvisende.

Vi kan godt hjælpe med at lave en kravsspecifikation og senere en teknisk produktspecifikation. Men da det er en ret omfattende opgave er det ikke noget vi kan gøre gratis.

Hvis du har mulighed for det, kan du kigge ind forbi vores kontor i Århus C så kan vi tage en snak om opgaven og se om det er noget vi skal gå videre med sammen.

Hvis du skulle være interesseret i at gå videre med projektet eller blot har spørgsmål, kan jeg fanges på psj@taketwo.dk eller 40685707

Mvh Peder Steen Jensen

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:27

Hov.

"Hvis du har mulighed for det, kan du kigge ind forbi vores kontor i Århus C så kan vi tage en snak om opgaven og se om det er noget vi skal gå videre med sammen."

Jeg mener naturligvis en uforpligtigende snak.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)