Jeg er ikke interesseret i en superpris på børnetøjet - blot I at få tilsendt det babytøj, jeg har købt og betalt for på beautifulkids.dk eller få mine penge igen. Da I ikke svarer på nogen af jeres opgivne kontaktadresser eller telefoner, er jeg nødsaget til at skrive til dig her.
Jeg har indbetalt penge til dig - skrevet og ringet - men har intet hørt eller modtaget. Selvom det ikke er gået for dig med netbutikken, så lad være med at lade det gå ud over kunderne - det er det der ødelægger det for andre netforretningsdrivende...
ja jeg har det du kan se på siden, det løber sig op i ca. 125000 i indkøbspris som vi normal gange op med 2,5-3 og det vil sige 310,000 til 375,000 kr. i vejl udsalgspris.
Jeg er heller ikke interesseret i at købe dit parti tøj, men vil også bare gerne have pengene tilbage for det tøj jeg har bestilt, betalt for og aldrig fået.
Lea, hvis du vil kontakte mig, så kan du finde mig når du er logget ind på Libero.dk under forældreguiden og 'tøj på nettet'.
Nu har jeg brugt en lille måneds tid på at få fat i jer.... og pludselig finder jeg dette lille indlæg. Jeg burde ha´ lugtet lunten da alt jeres tøj er flere sæsoner gammelt og I kun modtager betaling via bankoverførsel. Se så at få fingeren ud og luk jeres webshops, så uskyldige mennesker ikke bliver ramt af jeres snu forretningsmetoder.
Iøvrigt skal i nok snart finde et andet opholdssted inden forbrugerprogrammerne banker på.