Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

stort parti Osram autopærer tilsalg

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

h1,h3,h4 og h7 men desværre ikke h9

og det er ikke noget med om jeg ikke kunne få det til at køre, jeg har bare købt et parti og har brugte nogle, og nu vil jeg bare gerne af med resten, men 30.000 kr. så får du de sidste 1600 pærer

hilsen

thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22

selvstændig38:
og det er ikke noget med om jeg ikke kunne få det til at køre, jeg har bare købt et parti og har brugte nogle, og nu vil jeg bare gerne af med resten, men 30.000 kr. så får du de sidste 1600 pærer

Troede man skulle give tingene en chance :) max 3 mdr siden han havde det til salg :)

Anyways. Skal ikke blande mig :P

God weekend

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 13:30

hejsa

ja der var en der købte det for 1 års tiden siden og han har ikke formået at gøre det, derfor købte jeg partiet af ham ikke konceptet

hilsen

thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 20:56

Hej,

Jeg er interesseret i at købe alle de osram night breaker pærere du har.

Vend venligst tilbage, hvis det har din interesse, at sælge dem.

Mvh.
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 11:41

hejsa

jeg har ca. 95 til 100 stk. pr varernr.og det erh1,h3,h4,h7 både i 12 og 24 watt og en del små pærer 12 og 24 watt, men jeg ville gerne sælge hele partiet samlet.

der er for 120.000 i vejl. og jeg har sagt 30.000 men hvis du er hurtig kan vi sige 20.000 kr.

hilsen

thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 21:47

selvstændig38:

hejsa

jeg har ca. 95 til 100 stk. pr varernr.og det erh1,h3,h4,h7 både i 12 og 24 watt og en del små pærer 12 og 24 watt, men jeg ville gerne sælge hele partiet samlet.

der er for 120.000 i vejl. og jeg har sagt 30.000 men hvis du er hurtig kan vi sige 20.000 kr.

hilsen

thomas

Okay, det lyder godt.

Men har jeg overset noget, eller mangler jeg stadig svar på om du har noget Osram Night Breaker i det parti?

Med venlig hilsen,
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Tilmeldt 2. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:21

Hej Peter

Jeg har set at du er interesseret i Osram pærer, jeg er eneimportør af Osram autopærer, og vil gerne sælge kontrakten hvis jeg kan få et godt tilbud.

Venlig hilsen

Gunnlaugur

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)