Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ung php programmør.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Mit tilbud til jer, er mig !

tilbudet går ud på at jeg egentlig gerne vil til at komme igang med nogle opgaver i php, fra små hjemmesider der skal laves, til måske lidt større.

jeg er under uddannelse som web-integrator, men alt det php jeg ved indtil videre er selvlært, men vi skal til at starte på php nu her.

Det jeg havde i tankerne var at måske være en lille del af et firma, hvor jeg fik sendt opgaver der skulle laves. Eller at der bare er en privat person der skal have sin hjemmeside sat op.

Jeg vil beskrive mig selv som en der sætter sig ind i et projekt 100%, og hvis jeg funder nogle ting som kan gøres bedre, gør jeg alt for at rette op på det. Jeg opsøger altid nye ting jeg kan lærer, for at gøre det jeg lave endnu bedre.

kender til:

HTML

CSS

PHP

Java Script (begrænset)

Men som sagt, mit kendskab til tingene bliver altid udviddet.

Jeg har haft beskæftiget mig med php i godt og vel lidt over 1 år. Men har dog haft pauser ind i mellem.  

håber der er nogen der vil vende tilbage med en plads/stilling eller et projekt :)

MVH Niclas Schumacher

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:41

Hej Niclas,

Hvis jeg var dig så ville jeg tilbyde at lave nogle nemme opgaver gratis for folk og derigennem få erfaring. Med erfaringne får du gode job og så kan du charge...og måske får du lidt lomme penge af dem som du laver et godt stykke arbejde.

Mvh

Peter

Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:22

Hej Nichlas,

Jeg har læst dit opslag, og tror at vi kan hjælpe dig med det du søger.

Du er velkommen til at kontakte mig på 23 34 24 76 eller mail kasper@gocommunity.dk

Med Venlig Hilsen,

Kasper Witt

GoCommunity Aps

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)