Jeg hedder Camilla og er et positivt væsen, 34 år ung, mor til fire dejlige børn (som nu er så store at jeg kan få et job som kørende sælger passet ind) søger freelance job som kørende sælger. Gift med Claus, som udover sit job har eget rengøringsfirma. Jeg er i tidernes morgen butiksuddannet og har udover dette værest butiksbestyrer samt arbejdet en del med telemarketing - både inbound og outbound. Jeg har stort set altid været fritidssælger af "et eller andet" og har de sidste 3 år haft en lille butik hvor jeg bor. I butikken sælger jeg hudpleje, makeup, dametøj, børnetøj, økologiske varer, smykker, accessories m.m. Ihærdig, vedholdende og masser af gå-på-mod. Trives bedst med at skulle tænke selv og tage initiativer til at føre spændende ideer ud i livet. Min tanke er at drosle ned mht åbningstid i butikken, da jeg trænger til at "komme ud i verden" - derfor søger jeg nu efter et freelance job som kørende sælger således jeg stadig kan have min lille butik. Jeg er interesseret i følgende kategorier: Økologiske varer, dametøj, fodtøj, accessories, børnetøj, smykker...ja stort set alt indenfor mode samt børn og baby. Jeg håber at der sidder nogen herinde som kan bruge mine kræfter, og jeg glæder mig til masser af henvendelser. Masser af smil fra det sydlige Danmark Camilla - mail butikunikcom@hotmail.com - tlf.: 60 48 48 22 (- kan have kundemøde eller kunder i butikken, så læg gerne en besked hvis jeg ikke tager telefonen) |
Hej Camilla!
Min kone www.milla-petit.dk søger forhandlere af lædervarer(tasker/buiseness/rejsesæt mv.) over hele landet.
Prøv at kontakte hende.