Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokale til f.eks. terapeut, coach eller diætist udlejes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hyggeligt behandlerlokale i Stockholmsgade, 2100 København Ø udlejes 1, 2 eller 3 faste dage om måneden. Lokalet er indrettet til samtale/terapi, men kan også benyttes til massage eller lign. Lokalet er en del af et behandlerfællesskab med 3 andre lokaler, som huser bla. psykoterapeuter, afspændingspædagog og kinesiolog.

Der er stort venteværelse, toilet og køkken. Desuden mulighed for at leje kursuslokale aften og week-end til meget fordelagtige priser. Stockholmsgade ligger meget centralt med 5 minuttes gang fra Østerport station, 10 minutters gang fra Nørreport station samt busserne 6A og 150S lige ved døren. Der er ekstremt gode parkeringsforhold lige udenfor døren.

Hvis du er interesseret er du meget velkommen til at se lokalet. Skriv til mig på mail@marleneleth.dk eller ring 61 78 48 70.

Mange hilsner

Marlene

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:58

Hej Marlene,

hvis lokalet stadigvæk er ledigt - kunne du så oplyse størrelse på det?

Tilmeldt 21. Aug 07
Skrevet kl. 20:32

Ja, der er stadig mulighed for at leje fredage og/eller mandage. Lokalet er ca. 12 kvadratmeter

Tilmeldt 28. Aug 08
Skrevet kl. 16:19

okay skulle bruge et lokale permanent.

Tilmeldt 21. Aug 07
Skrevet kl. 18:49

Det er også permanent. Mon du mener, at du har brug for et lokale på fuld tid?

Den 1. maj har jeg et lokale ledigt på fuld tid. Det er ca. 18 kvadratmeter - kunne du være interesseret i det?

Fra Birkerød
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:20

Hej Cathrina

Har du fundet er et lokale?

Jeg har et i birkerød i min klinik. Det har brugt som samtalerum og til massage. Det er ledigt pr. 1 feb. alle eller nogle dage om ugen.

Du kan læse lidt mere på : www.waveit.dk

Brith Jacobsen 20333457

Tilmeldt 28. Aug 08
Skrevet kl. 14:23

Hej Marlene,

må jeg spørge hvad I foretager jeg i "huset" hvor I har ledige lokaler? Hvad vil lejen være for det lokale på 18kvm.?

Mvh

Cathrina

P.S. Brith jeg har svaret dig på et andet indlæg - har du modtaget mit svar?

Tilmeldt 21. Aug 07
Skrevet kl. 13:03

Hej Cathrina

Vi har 6 psykoterapeuter, 2 coaches, en afspændingspædagog og en fysioterapeut. Lokalet der bliver ledigt på fuld tid pr. 1. maj har huset en kinesiolog med speciale indenfor børn og indlæringsvanskeligheder. Det koster 5.068 kr. om måneden inkl vand, aconto varme og aconto el.

Udover at du har adgang til dit eget lokale, fælles venterum, toilet og køkken har du mulighed for at benytte vores store kursuslokale aften og week-end, hvis du ønsker at holde foredrag eller kurser. Det koster 250 pr. aften og 400 kr. pr. week-enddag, når du er lejer.

Mange hilsner

Marlene

Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:54

Hej Marlene.

Har I fået lejet lokalet ud pr. 1. maj? Jeg er meget interesseret i et lokale hos jer pr. 1/7, så hvis der er noget ledigt evt. enkelte dage, må du meget gerne kontakte mig: mg@mindgroup.dk .

Mange hilsner

Mona Gregersen

ID-Lifecoach

Mindgroup

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)