Hyggeligt behandlerlokale i Stockholmsgade, 2100 København Ø udlejes 1, 2 eller 3 faste dage om måneden. Lokalet er indrettet til samtale/terapi, men kan også benyttes til massage eller lign. Lokalet er en del af et behandlerfællesskab med 3 andre lokaler, som huser bla. psykoterapeuter, afspændingspædagog og kinesiolog.
Der er stort venteværelse, toilet og køkken. Desuden mulighed for at leje kursuslokale aften og week-end til meget fordelagtige priser. Stockholmsgade ligger meget centralt med 5 minuttes gang fra Østerport station, 10 minutters gang fra Nørreport station samt busserne 6A og 150S lige ved døren. Der er ekstremt gode parkeringsforhold lige udenfor døren.
Hvis du er interesseret er du meget velkommen til at se lokalet. Skriv til mig på mail@marleneleth.dk eller ring 61 78 48 70.
Vi har 6 psykoterapeuter, 2 coaches, en afspændingspædagog og en fysioterapeut. Lokalet der bliver ledigt på fuld tid pr. 1. maj har huset en kinesiolog med speciale indenfor børn og indlæringsvanskeligheder. Det koster 5.068 kr. om måneden inkl vand, aconto varme og aconto el.
Udover at du har adgang til dit eget lokale, fælles venterum, toilet og køkken har du mulighed for at benytte vores store kursuslokale aften og week-end, hvis du ønsker at holde foredrag eller kurser. Det koster 250 pr. aften og 400 kr. pr. week-enddag, når du er lejer.
Har I fået lejet lokalet ud pr. 1. maj? Jeg er meget interesseret i et lokale hos jer pr. 1/7, så hvis der er noget ledigt evt. enkelte dage, må du meget gerne kontakte mig: mg@mindgroup.dk .