Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stand i indkøbscenter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Er der nogen der har erfaring med at have en stand i et butikscenter? Er det svært at komme ind? Hvad koster det? Del jeres erfaring med os andre :)

 

Pft.

 

Peter

 

 

 

 

 

 
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter!


 

Jeg har lavet en del events i butikscentre, i gågader osv. Det har ikke været deciderede "stande", men mere for at vise ansigt udadtil... Det kan være nødvendigt for hjemmesider, der gerne vil styrke salget i et specielt geografisk område.

 

Jeg har selv været inden for showbizzz i mange år og er flere gange blevet hyret af storcentre til at komme og lave underholdning. Her er det altså centeret der betaler mig - gennem booking bureauet! Så derfor har mit firma ikke skulle betale for at måtte "komme indenfor", fordi jeg brugte mine kontakter : ) Men husk, at være for "pågående" støder nogle folk væk, fordi du kan minde for meget om en falleret kopi-ur sælger i en bizar i sydens sol. Du kan få den ønskede dialog, ved kun at kontakte de folk, som kigger dig i øjnene. For så har de allerede åbnet sig op, og er modtagelig for dit budskab.

 

Effekten er stor, fordi du kan få en dialog i den fysiske verden - og inviterer mange hundrede nye brugere indenfor i din virtuelle virksomhed.

 

Nu er 3/4 af vores kunder mænd, så derfor var der størst buzz om min veninde. Om det skyldes at nettet bruges mest af mænd endnu, eller fordi min veninde klart er meget kønnere end jeg, det står hen i det uvisse .... Min veninde er senere blevet hyret af www.samplingservice.dk som netop blikfang. Der findes også andre firmaer der sælger samme ydelse her i dk, og det er absolut nemmere at hyre 2 flotte piger i 2 timer a 500 kr. end selv, at skulle køre land og ringe rundt hver fredag og lørdag!

 

Næste gang vi skal ud af huset, så ligger vi en konkurrence med i eventen. Folk (vores fremtidige kunder) skal blot svare på hvilken slags produkter vi sælger, og af de rigtige svar, udtrækkes en vinder dagen efter. Det burde sikre endnu flere besøgende til os!

 

// Morten

Projektleder hos webbureauet Siege

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved at  Bilka tager ca. 25% af OMSÆTNINGEN for en stand hos dem.

 

Omsætningen ryger til Bilka - der derefter afregner med dig.

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilken slags stand er det? Vil du sælge noget derpå eller vise produkter frem?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)