Det er helt korrekt. Du kan læse mere om meta tags på siden om Søgemaskineoptimering Venlig hilsen, Christian |
Kristoffer W Hansen:Frank Hellerup Madsen:Hej Kristoffer,
Det er da spild af tid at rende rundt og tilmelde sig søgemaskinerne. Hvis man er blot en lille smule aktiv på nettet, skal man blot sørge for, at pege et par links i retning af den nye hjemmeside, og så finder botterne den helt af sig selv.
Min erfaring siger i hvert fald, at man uden større indsats kan få indekseret et nyt site i løbet af højst et par dage, selv hvis man starter fra scratch. Jeg ved ikke, hvor længe man skal vente, hvis man tilmelder sig via formularerne? (Som jeg læser det på andre fora, hvor folk prøver den vej, kan man forvente, at det tager uger).
Det er ikke spild, og slet ikke nu hvor han intet indhold har på siden, så er der ikke nogen sider der har lyst til at bytte link. Linkfarms skader din SERP
Korrekt.. Men mange forums har dofollow på brugeres signature, så et link i ens signatur kunne hurtigt få ens side crawlet.
Da jeg er en meget aktiv bruger på SEO-forummet digitalpoint, linker jeg til alle mine nye sider i signaturet i en uges tid. De er alle sammen indekseret af google efter maks. 4 dage.