jeg har lavet en side, men jeg kan ikke se den på google? hvad kan jeg gøre. www.klsupport.dk
tænkte også på hvordan man kan læse om hvordan man laver et cms system, nogen gode steder på nettet der? - med php..
mange tak. - Niclas Schumacher |
Hej Niclas,
Før Google kan indeksere din side og inkludere den i sine søgeresultater, skal den først vide, at den eksisterer. Det gøres bedst ved at linke til den, så Googlebot kan følge links fra andre aktive sider og finde vej til din side.
Jeg lægger lige for med at indsætte et aktivt link til din side: www.klsupport.dk.
Så langt, så godt. Nu skal du så overveje, om du kender nogen andre, der måske kan smide et link til siden. Har du selv en blog, kan du lægge et link der. Giv Google nogle flere muligheder for at finde vej til din side, så bliver den hurtigere fundet.
Opdatering: Nu kiggede jeg lige ind forbi din side. Der skal være noget unikt indhold på den, før du kan regne med at den bliver indekseret hos Google. Og i hvert fald før den bliver vist på nogle søgninger andet end din sides navn og lignende. Få fyldt en smule tekst på siderne, andet end lorem ipsum-teksten, så er du godt på vej.