I går oprettede jeg en anonnonce under "jeg har et godt tilbud til dig" dig, men da jeg skulle ind i dag for at slette den da de fleste er solgt, så var den væk.
Har jeg overtrådt en eller anden regel jeg ikke er klar over? Jeg skal nemlig ha tømt mit lager inden dec. måned. Bådet mit fysiske og det reserverede jeg har hos min leverandør.
Det var en IBM/Lenovo M55 desktop incl skærm og extra ram der blev solgt til engrospris
Hvis du hopper ind i din profil (klik på dit navn i en debat hvor du deltager), så kan du enten under "Mine Aktiviteter" eller ud for "Indlæg ialt" finde tidligere indlæg du har lavet.
Når vi sletter et indlæg skriver vi altid en kort begrundelse som burde blive emailet til forfatteren - så havde du fået den slettet ville du også vide hvorfor... :-)
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
PS: er du en af dem, som kan lave helt utrolige tilbud på Lenovo bærbare? Skal nemlig snart have en ny bærbar og tænker lidt i Lenovo baner, så hvis du har et nyhedsbrev må du gerne føje mig på - eller bare tippe mig næste gnag du har et godt tilbud :-)
Hvis du giver et rigtig godt tilbud, lover jeg aldrig at slette nogle af dine indlæg i fremtiden
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline