Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opsigelse af lejekontrakt - el,vand & varme penge retur

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp.... jeg har lejet et nyt butiksloakale og fraflytter nu lokalet jeg har haft i 9 måneder - Men jeg er bundet i mit gamle lokale til 1. februar, det står også i kontrakten så den kan jeg ikke slippe for. MEN nu har min udlejer sagt at jeg selvfølgelig også skal betale el,vand og varme penge indtil 1. februar men det synes jeg da virkelig ikke kan være rigtigt da jeg jo både har lukket og slukket for varmen og el. Men han siger at det kan jeg ikke komme udenom.... og at han slet ikke vil diskuterer det med mig for sådan bliver det bare.

Har han eller jeg ret ??? og kan han virkelig kræve varme penge når jeg intet bruger og ER fraflyttet lokalet.....

Håber meget en anden amino bruger kan svare på dette spørgsmål.

Mange hilsner Janni 

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janni

Jeg kender ikke din kontrakts ordlyd og kan derfor ikke rådgive dig konkret.

Generelt set: Hvis man er bundet af en kontrakt i sin helhed og frem til en given dato, så gælder det også en evt. bestemmelse om forbrug af vand m.m. 

Hvis et givent forbrug er nul eller meget lavt, vil forbrugsregnskabet udtrykke dette lige som betalingen vil.

Hvis du har brug for konkret rådgivning eller hjælp ifm. håndtering af sagen er du velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Kirsten Dalum, Cand.jur.

DALUM LAW CONSULTING s.m.b.a.       www.dalum-law.dk

Dalum Law Consulting smba  - et stærkt fokus på erhvervslejeret

www.dalum-law.dk  

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)