Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der noget galt med adsense?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Adsense annoncerne kan ikke ses på mine sider. Nogen der ved om der er noget galt?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:42

Hmm.. har lige fundet ud af at det kun er på min pc... nogen der ved hvorfor jeg pludselig ikke kan se adsense på nogen sider overhovedet?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:19

Har du fået slået javascript fra i din browser? Det ville gøre Adsense usynligt.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:00

Puhaa.. det aner jeg ikke :) Har lige tjekket med firefox, og der virker det.. så det må på en eller anden måde være indstillinger i IE på min pc, ik?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:11

Jo, så må det være en IE-fejl.

Prøv at tjekke dit sikkerhedsniveau? (Funktioner - Indstillinger - fanen Sikkerhed). Hvis den er blevet slået helt op på høj, slår den måske script fra?

Hvis den ikke står på høj, så gå ind samme sted, klik på "Brugerdefineret niveau". Scroll næsten ned til bunden og kig efter, at "Active-scripting" står som aktiveret.

Hvis det ikke løser problemet, nærmer jeg mig udsolgt i idé-kassen.

(ja, hvis du altså ikke har en reklameblocker af en art kørende)

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:13

Hej igen,

Nu har problemet løst sig selv, da jeg loggede ind på netbank, hvor jeg skal bruge javascript... så jeg tror faktisk PC'en på en eller anden måde havde frakoblet javascript, som du skrev det... så det virker igen :) Tak for hjælpen...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)